Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2024. szeptember 5., csütörtök

Neon Nails 2. - 18+

 

Neon Nails 2.

– Szia, Hercegnőm! – suttogta, és az előszoba falának taszítva csókolt tovább.

Nyelve izgató táncot járt a számban, csókjának mentol íze keveredett a dohánnyal, biztosan nemrég cigizett, ez pedig még inkább beindított, mert eddig még csak rajta éreztem ilyesmit. Felnyögtem a jóleső érzéstől, ahogy az ágyékát a betonkemény merevedésemhez nyomta. Lassan fel-le mozgatta a csípőjét, miközben gyengéden a nyakam harapdálta, csókolgatta, és a fülembe nyalt. Ez az erotikus mozdulatsor egészen kiütött. Mintha csak valami jó anyagot szívtam volna, teljes kábulatban hagytam, hogy kigombolja a nadrágomat, kezét becsúsztassa a bokszerem alá, és rámarkoljon a farkamra.

– Baszki! – káromkodtam el magam, a fejem pedig a falon koppant, ahogy izgatottságomban hátracsaptam.

– Imádom, hogy ilyen kemény vagy nekem, bébi – dorombolta Salvo a fülembe, és az ügyes keze megállás nélkül dolgozott rajtam.

Szabályosan beleszédültem az élvezetbe, és hangos sóhajokon kívül semmi másra nem voltam képes. Pillanatokon belül a határaimhoz értem.

– Nem kenhetjük össze ezt a szép inget – hallottam ismét Salvo hangját.

Mire felfogtam volna, mire céloz, már ott térdelt előttem, és a szájában voltam.

– Szent isten! Nem kellene… Basszus! Basszus! Basszus! – jajgattam roppant kreatív módon, és valószínűleg mindenki egyéni rekordját megdöntve, Salvo szájába élveztem. Ez az üdvözlés meglehetősen viharosra sikeredett. – A francba! – koppant immáron másodjára a fejem a falon, a lábaim meg úgy remegtek, mintha megmásztam volna a Mount Everestet.

– Ez kibaszott szexi volt – vigyorgott Salvo a képembe, miután felállt, és megtörölte a száját.

– Mi? Hogy fénysebességgel elélveztem? – forgattam meg a szemem, és égő arccal visszarendeztem magam a nadrágomba.

A könyvet ide kattinva vásárolhatod meg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése