Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. november 29., szerda

A nagy szívrablás - 21. fejezet


 

Harry

Reggel be kellett mennem a városba, mert egyrészt még nem vettem üvegvágót, amit a fiúknak ígértem, másrészt Louis az éjszaka a fülembe ültette a bogarat ezzel a névjegyes dologgal. Nem a saját kocsimmal mentem, mert apám úgy tudta, nem vagyok a városban, ezért ismét napszemüveg-kalap kombóval álcáztam magam, hogy senki se ismerjen fel. Túl sok embere van apámnak, úgyhogy jobbnak láttam óvatosnak lenni.

Az üvegvágót gyorsan beszereztem, utána a kínai szórakozóhelyhez hajtottam. Leparkoltam a túloldalon, és az ajkaimat rágcsálva gondolkodtam, mit tegyek, ugyanis a hely zárva volt. Ez persze nem lett volna olyan nagy baj, mert ha nyitva van, sem megyek be, nehogy felismerjenek, de kellett valami, ami majd rájuk tereli a gyanút.

Egy fehér furgon hajtott ki a hely melletti nyitott kapun. Beindítottam Zayn kocsiját, és begurultam a hátsó udvarra. Egyetlen egy jármű sem állt sehol, így bátran kiszálltam. Körbenéztem, és tekintetem megállapodott a szemetes konténeren.

Remek! Kukázni fogok.

Felhajtottam a tetejét, és az undorom visszafogva, turkálni kezdtem benne. Mindenféle szarba belenyúltam, és fintorogva törölgettem a kezem a konténer szélébe, de semmit sem találtam. Már a gyomrom is forgott, és fel akartam adni, mikor az egyik félredobott papírhalomból kiesett egy gyufásdoboz. Felkaptam, és a szám elégedett vigyorra húzódott. A helynek a logója virított a dobozon. Tökéletes lesz. Visszamentem a kocsihoz, kihalásztam a vizes palackot, ami eddig idegesítően a hátsó ülés előtt gurult ide-oda. Öntöttem valamennyit a kezemre belőle, és úgy-ahogy megtisztultam, azután már mentem is vissza az erdei faházhoz.

– Sikerült minden? – sietett ki elém Louis, amint megérkeztem.

– Ne érj hozzám! – szóltam rá, mielőtt átölelt volna, és ezzel rendesen meg is leptem, mert olyan ijedt képet vágott, hogy legszívesebben összevissza puszilgattam volna. – Nagyon büdös és koszos vagyok. Egy kukában kellett turkálnom – magyaráztam.

Louis megkönnyebbülve fújta ki a levegőt, és persze azonnal kinevetett.

– Miért kukáztál, életem?

– Miattad – forgattam a szemeim, és a kezébe nyomtam a gyufát. – Ezt kell ott hagynotok a helyszínen.

– Imádlak, te kis bűzös borz – csapott a fenekemre. – Nyomás fürdeni!

A házban senki sem volt, valószínűleg a falnál edzettek. Miután végre megtisztultam, elkaphattam az én kékszemű szerelmemet egy kis szeretgetésre, utána mi is kimentünk a többiekhez. Büszke voltam rájuk, amiért ilyen kitartóak, Louis-ra pedig különösen, mert az első próbálkozásra sikerült neki feljutni, még a fájós térdével is. Éreztem, hogy nekem is akart bizonyítani, és ettől még inkább beleszerettem. Ő lett a mindenem, és úgy éreztem, nincs semmi és senki, aki elválaszthatna tőle.

– Mi a helyzet? – löktem meg a vállammal Niallt, miután leült mellém a földre.

– Nem sok. Kedvetlen, amiért visszamegyek Angliába – bökött a fejével Zayn felé.

– Ez érthető, hisz szerelmes. – Együtt tudtam érezni Zaynnel. – Vissza akarsz menni? – sandítottam Niallre.

– Tudod, hogy muszáj – sóhajtott, majd leszakított egy fűszálat, és azt kezdte el rágcsálni.

– Szereted? – kérdeztem rá, mert láttam, hogy őt is bántja a dolog.

– Inkább fogalmazzunk úgy, hogy nagyon kedvelem – válaszolta diplomatikusan.

– Tudod jól, ha úgy akarod, itt is kezdhetsz új életet. Anyukádon kívül nem sok minden köt oda – jegyeztem meg.

Az igaz, hogy Niall Londonban nőtt fel, de az egyetemi barátain kívül túl sok mindent nem hagyna maga mögött. Még nincs munkahelye, se saját lakása, semmi, ami ott tartaná. Kivéve persze az édesanyját.

– Ez azért nem olyan egyszerű. Még csak most ismertem meg, és fogalmam sincs, meddig tartana, anyámról nem is beszélve. Kitérne a hitéből, ha megtudná, hogy egy fiú miatt hagyok ott mindent.

Ezzel is egyet kellett értenem. Niall nem volt könnyű helyzetben, és Zaynt is sajnáltam. Főleg, ha belegondoltam, hogy milyen érzés lenne nekem Lou-t elhagynom. A szívem szakadna meg…

– Még két hétig itt leszel. Használd ki, és legyél minél többet vele. De azután is dönthetsz, ha visszamentél. Zayn biztosan megvárna – próbáltam lelket önteni belé.

A szombati nap úgy elrepült, hogy mire észbe kaptam, már vasárnap volt, és aznap este haza kellett mennünk. A fiúkon is érezni lehetett a feszültséget, hiszen másnap komoly feladat várt rájuk. Louis-val a lehető legtöbb időt töltöttük együtt, de ők továbbra sem lazítottak. Ha nem edzettek, akkor a tervet rögzítették a fejükben, és ezerszer átismételték a dolgokat. Mindig azzal viccelődtek, hogy csak akkor lesznek elégedettek, ha már bekötött szemmel is ki tudják rabolni a házunkat.

Ahogy közeledett a délután, egyre idegesebb lettem, mert még most sem tudtam, mikor mondhatnám el Louis-nak a kilakoltatást. A rablás után közvetlenül nem lett volna tanácsos találkoznom velük, de emiatt muszáj lesz megkockáztatnom, mert joga van tudni róla. Előtte semmiképpen sem akartam szólni neki, mert már így is túl feszült volt, és különben is azért vártam vele eddig, hogy higgadtan tudja végig csinálni az egészet. Mivel azt már tudtam, hogy utána idehozzák a pénzt, egész biztosan itt lesznek még legalább egy napot. Valahogy megoldom majd, hogy el tudjak jönni hozzá, és akkor elmesélek neki mindent.

– Ha te aggódsz, én is aggódni fogok – ült az ölembe Louis.

Rögtön kiszúrta, hogy gondterhelt vagyok. A dereka köré fontam a karjaimat.

– Nem aggódom, csak fejben újra átvettem mindent – füllentettem.

Azok a csodálatos kék szemek a tekintetem fürkészték, majd Louis elmosolyodott.

– Nem fogunk hibázni – jelentette ki magabiztosan.

– Tudom, hogy nem – húztam magamhoz, és megpusziltam az arcát –, hisz már-már profik vagytok.

– Mi az, hogy csak már-már? – csattant fal megjátszott felháborodással.

– Brandon nem tudta megmászni a falat – kerestem gyorsan egy kifogást.

– De tőle jobban senki sem tudná megfosatni az őrt – vágott vissza Louis, és egyszerre kezdtünk el nevetni.

– Szeretlek – öleltem át jó szorosan.

– Én is téged – fúrta a fejét a nyakamba. – És gyere vissza hozzám minél hamarabb.

Ezek után főleg nem volt egyszerű az elválás. Már nem mondtunk egymásnak semmit, csak annyit, hogy hamarosan találkozunk. Zayn is zavartan intett nekünk, és rögtön be mentek a házba, mielőtt még elindultunk volna. 

– Oké, Niall! Holnap túl leszünk rajta, de neked ma még van egy fontos dolgod – kezdtem el rögtön az előttünk álló feladatokról beszélni.

– Tudom, a kamera – bólogatott.

– Én lefoglalom az őrt, te megcsinálod, és ha kész vagy, dobsz egy üzit. Rendben? – néztem rá.

– Gyerekjáték – felelte. – Csak ne legyen otthon az apád.

Hát igen. Ez engem is aggasztott, de szerencsére nem állt otthon a kocsija. Meg kellett várnunk, hogy teljesen besötétedjen, mert éjszakai felvételre volt szükségünk. Mindketten tűkön ülve vártunk a megfelelő pillanatra. Az őr nem volt a monitoros szobában, de attól még le kellett kötnöm, nehogy véletlenül meglepje Niallt.

Egy cigit kértem a pasastól, és semmiségekről dumálgattam vele, amíg Niall bent ügyködött. Kínos volt, mert ennek a fazonnak sem tudtam a nevét, és akárhányszor eszembe jutott, hogy holnap mekkora hasmenéssel fog küzdeni, mindig nevethetnékem támadt. Niall tényleg gyors volt, és már csak a kötelet kellett felvinnem az erkélyre a kocsimból, azon kívül mindennel elkészültünk.

Mindketten korán ágyba bújtunk, mert tudtuk, hogy a következő éjszaka nem igazán lesz részünk sok alvásban. Ennek köszönhetően kipihenten ébredtem, de egész nap bennem volt a várakozással teli feszültség, ahogy Niallben szintén. El tudtam képzelni, hogy a fiúk is mennyire izgulhattak már. Este tíz órát beszéltünk meg velük, hogy akkor parkolnak le ott, ahol legelső alkalommal is, mert az a hely tökéletes takarásban volt.

Bevallom, egy kicsit reménykedtem abban, hogy apám hátha tényleg nem lesz otthon, mert gyakran éjfél után járt haza, de ebben most nem volt szerencsém. Amikor kilenc körül járt az idő, és láthatóan sehová sem készült, szóltam Niallnek, hogy indulás.

– Hová megyünk? – kérdezte halkan, mert még őt sem avattam be, mivel fogom elcsalni otthonról apámat.

– Majd meglátod, és te vezetsz – adtam kezébe a kocsikulcsot.

– Oké, akkor legalább azt mondd meg, merre menjek – nézett rám tanácstalanul.

– A belváros felé – feleltem, és kivettem a kesztyűtartóból egy üveg töményet, amit már előre odakészítettem.

– Te inni fogsz? – nyíltak tágra Naill szemei.

– Ez is a terv része. – Lecsavartam a kupakot, és meghúztam az üveget.

Egyáltalán nem esett jól, de újra egy nagyot kortyoltam belőle.

– Harry! Most már igazán elmondhatnád, mire készülsz! – kapkodta a fejét a barátom.

– Csak menj, és majd meglátod – mutattam előre, és szorgalmasan emelgettem a számhoz az italt.

Niall a fejét csóválta, és elsőre úgy tűnhetett neki, hogy céltalanul kocsikázunk, de én tudtam, mit keresek. Az órámra néztem. Háromnegyed tíz volt. Felemeltem a fejem, és éppen akkor láttam meg, ami miatt ennyit keringtünk.

– Itt állj meg! – parancsoltam Niallre, aki ijedtében majdnem satuféket nyomott, ami egy kicsit sem használt a gyomromnak. Így is épp eléggé émelygett már az elfogyasztott alkoholtól.

– Oké, és most? – nézett rám.

Elővettem a telefonom, és a kezébe adtam.

– Ha eljön az idő, hívd apámat – közöltem vele, és kinyitottam az ajtót.

– De honnan fogom tudni? – kiabált utánam Niall.

– Tudni fogod – kacsintottam rá, majd a csomagtartóból kivettem a korábban berakott fél téglát.

Átsétáltam a túloldalra. Mondjuk sétának már kevésbé volt nevezhető, mert egyre jobban kezdett kiütni a pia, és a lábaim kissé önálló életet éltek, de még tisztán tudtam gondolkozni.

Szemrevételeztem a rendőrautót, ami miatt itt álltunk meg. Két zsaru ült benne. Ideje volt munkát adnom nekik. Megvártam, míg az a néhány járókelő eltávolodik, majd fogtam, és a fél téglát izomból behajítottam az egyik üzlet kirakatán. Az üveg hangos csörömpöléssel robbant millió darabra, és abban a pillanatban a riasztó is megszólalt. Ahogy néztem, és ruhaüzletet sikerült telibe találnom.

Egy perc múlva már a földön feküdtem. Az egyik rendőr a hátamon térdelt, és a csuklómon bilincs kattant. Érdekes, mert eddig alig láttam embert az utcán, de most hirtelen egy csomóan gyűltek körénk. Amikor felrángattak, a saját kocsim felé néztem. Niall ijedt arccal bámult, fülén a telefonnal. Helyes.

Betuszkoltak a rendőrautóba, és rám csapták az ajtót. Eddig nem figyeltem, a rendőrök mit beszéltek hozzám, de most hallottam a dünnyögésüket. Nem tettem boldoggá őket azzal, hogy egy részeg randalírozót kell bevinniük az őrsre. Nos, én sem vágytam rá, de ez tűnt a legbiztosabb módszernek arra, hogy elcsaljam apámat otthonról. El fog jönni, mert nem engedhette meg magának a szégyent, hogy a fiát leültessék.

A fejem egyre kábább volt, és behunyt szemmel vártam, hogy odaérjünk. Azóta Louis-ék már ott várakozhattak a házunknál, és amint apám elhagyja, hozzákezdenek. Elmosolyodtam, ahogy magam elé képzeltem őket. Brandon bizonyára a körmét rágta, Louis pedig a száját, mert megfigyeltem már, hogy ha feszült volt, mindig azt csinálta. Zayn a lábát remegtette, Liam pedig ezerszer sóhajtott egy nagyot. Nagyon csíptem mindegyiket.

– Gyerünk – ragadott meg egy erős kar, és kirángattak a kocsiból.

A két rendőr bekísért az épületbe, és leültettek. Átadták a papírjaimat az ügyeletesnek, aki rám nézett, majd a száját elhúzva szorgalmasan pötyögni kezdett a számítógépen. A két rendőr kávét vett az automatából, és ott beszélgettek, amíg sorra nem kerültem. Nem egyedül engem hoztak be aznap éjszaka, úgyhogy biztosan nem lesz gyors a menet.

Ismét behunytam a szemem, és a fejem a falnak döntöttem. Talán még el is szunyókálhattam egy kis időre, mert egyszer csak Niall hangját hallottam, ahogy a nevem mondja. Felkaptam a fejem, és láttam, hogy a bejárat közelében áll. Apám is ott volt vele. Elmosolyodtam volna, ha lehet, de helyette inkább igyekeztem bűnbánó arcot vágni. Akkor viszont már kuncogtam, amikor láttam, hogy a két rendőr nem engedi oda hozzám apámat, amíg fel nem veszik az adataimat, így kénytelenek voltak ők is várakozni. Az öreg fel volt háborodva. Hát igen. Nem ehhez van szokva.

Rettenetesen elégedett voltam magammal. A tervem tökéletesen működött. Most már csak a fiúkon múlt minden, de tudtam, hogy ők sem fognak hibázni. Egy óra múlva milliomosként fognak távozni a Styles birtokról.

Ettől jobb dolog nem is történhetett volna velem. Már megérte visszajönni erre a szar helyre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése