Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. október 29., vasárnap

Eredmények

 



Sziasztok!

Eszembe jutott, hogy még nem is írtam nektek a különböző pályázatokról, amelyeken indultam, és valamilyen eredményt értem el.
2021 májusában kezdtem el írni, de csak az év végén fedeztem fel, hogy vannak irodalmi pályázatok. Természetesen néhányan azonnal megmérettetem magam :D

Az első ilyen a Marysol könyvkiadó romantikus novellaíró pályázata volt, ahol első helyezést értem el, és megkaptam a 2022-es év romantikus novellistája címet. A Főszerep novellám a Cseresznyevirágzás című antológiában található.


Ugyanebben az évben futott a Maxim kiadó regényíró pályázata, ahol a Blemondi éjszakák című regényemmel pályáztam. Az év végén került sor az eredményhirdetésre, ahol kiderült, hogy romantikus-erotikus kategóriában én nyertem, így majd a könyvem nyomtatásban, a Passion válogatásban fog megjelenni.
Bevallom, már nagyon várom, ami azt hiszem, nem csoda :)


Közben futott a Stílus és Technika kiadó regényíró pályázata is, ahol az Érted teszem című regényemmel a döntőig jutottam, majd ott közönségszavazásra került sor, ahol sajnos nem én nyertem. De a könyvem megjelent, sokan olvastátok már :)

Aztán szintén a Marysol kiadónak volt egy horror novella pályázata is, amivel ugyancsak megpróbálkoztam, habár a horror nem igazán az én zsánerem. Viszont A tároló réme elnyerte a zsűri tetszését, így a művem bekerül a Vérmesék című antológiába.

A Stílus és Technika kiadó kriminovella pályázatot is írt ki, amivel megpróbálkoztam, és bekerültem a legjobb tíz közé. A Detektívsztorik antológia idén, 2023-ban jelenik meg, benne a Nagy fogás című írásommal.

https://www.stilusestechnika.hu/termek/detektivsztorik-krimi-antologia/

Az utóbbi időben nem igazán pályáztam sehol, mert nem volt rá időm, de ha lesznek további eredmények, mindenképpen megosztom veletek :)

Akik próbálkoznak írással, azoknak mindenképpen javaslom, hogy nyugodtan pályázzanak. Semmit sem veszíthetnek vele :)

2 megjegyzés: