Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2024. január 25., csütörtök

Játék, szex, szerelem - 19. fejezet

foto: pixabay
 

Most először léptem be az irodaházba Jacob hivatalos barátnőjeként. Pontosabban mennyasszonyaként, de ezt még senki sem tudta. Ahogy felértünk a lifttel, Bobby és Juliet fogadott bennünket.

– Épp időben! A többiek a tárgyalóban várnak, de először menjünk be az irodába – mondta Bobby, miután üdvözöltek bennünket.

Bent az asztalon már előkészített papírok hevertek.

– Írd alá őket, és mától tiéd a cég – mutatott Bobby a papírokra.

Jacob egymás után írta alá őket, majd a homlokát ráncolva újra átlapozta az iratokat.

– Ez csak negyven százalék – nézett a szüleire.

– Igen, mert öt százalékot Gianna nevére írunk. Szeretnénk, ha ő is részt vehetne a vállalat életében, és Tessa mindegy egyes alkalommal szembesülne a kudarcával. Gondolom, nincs ellenvetésed – felelte Juliet mosolyogva.

Az állam leesett. Nekem akarnak adni öt százalékot? Az nagyon sokat ér…

– Persze, hogy nincs. Főleg, hogy Gianna hamarosan a feleségem lesz, ugyanis megkértem a kezét – árulta el nekik Jacob sugárzó arccal.

– Eljegyeztétek egymást? – csapta össze a tenyerét Juliet.

– Nincs gyűrű – emeltem felé a kezemet, mert egyből azt kereste.

– Majd az is lesz, de a lényeg, hogy Gianna igent mondott – hadarta Jacob.

– Akkor anyádnak lesz mit szerveznie a következő napokban. Gratulálok! – Bobby mindkettőnket magához ölelt.

Miután én is aláírtam a papírokat, átmentünk a tárgyalóba. Jacob végig fogta a kezem. A hosszú asztal jobb oldalán ült Tessa és egy számomra idegen férfi. A másikon David, egy szintén ismeretlennel. Amint Tessa meglátott minket, lefagyott az arcáról a mosoly, és kérdőn nézett Davidre, aki csak karba tett kézzel hátradőlt. Jacob David mellé ültetett, ő maga pedig a másik oldalamon foglalt helyet, míg Juliet vele szemben ült le, Bobby megállt az asztal végén.

– Ő mit keres itt? – bökött a fejével felém Tessa, és a hangja már remegett az idegességtől.

– A fiam menyasszonyára gondolsz? – kérdezett vissza Bobby, mire Tessa egészen elsápadt. – Türelem, mindjárt megtudod!

Ezután Bobby elmondta, hogy azért hívta össze a megbeszélést, mert volt némi átrendeződés a cég életében.

– Tehát az új felállás szerint, Jacob Morris, negyven, David Presley huszonöt, Tessa Lohan tíz, Peter Smith tíz, Steve West tíz és Gianna Black öt százalék tulajdonrésszel rendelkezik – sorolta fel Bobby.

– Nem erről volt szó! – pattant fel Tessa az asztaltól.

– Arról sem, hogy te eladod a részed – állta Bobby a nő gyilkos tekintetét.

– Részemről örülök, hogy David lett a többségi tulajdonos, és az arcokat elnézve, mindenki más is örül ennek – szólt közbe Jacob.

Tessa feje olyan vörös lett, hogy már azt vártam, mikor robban szét.

– Ezt meg fogjátok bánni! – sziszegte. – David! Beszélni szeretnék veled – parancsolt rá a férfira, és elindult kifelé.

– Bocs, Tessa, de először gratulálni szeretnék a barátaimnak – vigyorodott el David.

Tessának ekkor esett le, hogy nemcsak Jacob szülei, de David is megvezette, és nem fog mellette állni. Szinte élvezet volt látni, ahogy a felismerés átfut az arcán, és a vörös arcszíne ismét fehérré változik. Olyan hangosan csapta be maga után az ajtót, hogy az majdnem kiesett a keretből.

Fogadtuk a gratulációkat, de nem csak mi, Davidnek is gratuláltak a társai.

– Szóval férjhez mész – mondta, miután odajött hozzám.

– Hála neked – néztem bele a sötét szemeibe.

– Nem jellemző, hogy saját magam ellen dolgozzak, de egyszer én is lehetek szamaritánus. Talán kedvező elbírálásban részesülök odafent ezért – mutatott a kezével az ég felé.

– Nem is tudtam, hogy vallásos vagy – mosolyogtam.

– Én sem. Sok boldogságot nektek – ölelt magához, és az az ölelés tényleg őszinte volt.

Később Jacob szüleivel beszélgettem, amikor arra lettem figyelmes, hogy Jacob és David félrevonul, és elmélyülten társalognak egymással. Mosolyogva figyeltem őket. Más-más módon, de mindkettőt nagyon szerettem. Az ember megérzései tényleg jók. Egyaránt felismeri a valódi szerelmet és az igaz barátságot. Két férfi, akik annyira hasonlóak, és mindketten az életem részévé váltak. 

Amikor végül mindenki elköszönt, Jacobbal mi is hazamentünk. Útközben Jacob felhívta Nelsont, és nagyvonalakban elmondta neki, mi történt. Alig pár percre rá már hívott is River.

– Ez tényleg igaz, Gianna? Az egész csak színjáték volt?

– Igen. Így tudtuk eltávolítani Tessát az életünkből – feleltem.

– Elképesztő! Ne haragudj, amiért úgy kiabáltam veled. Mennyire ki lehettél készülve, én pedig még rátettem egy lapáttal – sajnálkozott.

– Nem tudhattad. Viszont jólesett, hogy kiálltál Jacob mellett.

– Fel sem fogom ezt az egészet. Most biztos kettesben akartok lenni, de holnap este átjöhetnétek elmesélni mindent.

– Holnap este átmegyünk hozzájuk? – kérdeztem Jacobot, miközben eltartottam a telefont a fülemtől.

– Persze. Steaket szeretnék enni, mondja meg Nelsonnak – viccelődött.

– Hallottad. Az úr steaket rendelt – tolmácsoltam kacagva Rivernek.

– Meglesz, de akkor te hozod a sütit – egyezett bele a barátnőm.

– Megbeszéltük. – Kinyomtam a telefont, és azon vettem észre magam, hogy egyfolytában vigyorgok a boldogságtól.

Otthon is úgy turbékoltunk, mint a galambok. Korán ágyba bújtunk, és Jacob azonnal becézgetni kezdett. Nem csupán szavakkal… Behunytam a szemem, és átadtam magam az érzéseknek. Pillanatok alatt teljes tűzbe hozott, majd arra  egyszer csak leállt minden ilyen tevékenységével. Kinyitottam a szemem, és Jacob fürkésző tekintetével találtam szembe magam.

– Nem haragszom, amiért lefeküdtél vele – mondta halkan.

– Szóval elmondta – sóhajtottam.

Jacob biccentett.

– Egyenes ember.

– Én pedig nem voltam az…

– Ne mentegetőzz! Azt mondtad, olyan, mint én, és igazad van. Engem láttál benne, és ha én vagyok David helyében, ugyanezt tettem volna. Biztos, hogy meg akartalak volna szerezni, ha csak egy éjszakára is.

– Tényleg sajnálom – sütöttem le a szememet.

– Engem választottál, és nekem ez épp elég bizonyíték. Ahogy az is, amit a kapcsolatunkért tettetek. Ti hoztátok helyre az én hibáimat, úgyhogy semmi okom haragudni rátok – simogattam az arcom.

– Szóval, akkor erről beszélgettetek az irodában.

– Igen, és David megkért, hogy egy időre vegyem át projektjeit, mert úgy döntött, elutazik egy időre.

– Miért? – nyílt nagyra a szemem.

– Hogy kiheverjen téged, Gianna. Olyan, mint én… Ugyanolyan gyorsan beléd szeretett.

Elképedve a fejemet ingattam. David hazudott nekem. Csak azért tette, hogy engem kíméljen.

– Ennek nem örülök.

– Nyugi! Az ígérte, az esküvőnkre visszajön – mosolyodott el Jacob. – És amúgy sem akartam osztozkodni.

– Nekem épp elég egy tökéletes férfi – emeltem meg a csípőm jelezve, hogy ideje lenne folytatnia.

– Biztos? Azt hittem, felizgatna, ha két ilyen menő pasival lehetnél – suttogta érzékien a fülembe, és kezét becsúsztatta a lábam közé.

– Veled sem bírok – nyögtem, ahogy megéreztem magamban az ujjait.

– Szerintem meg nagyon is élveznéd. Még meggondolom... Lehet, nászajándékba megleplek vele.

Ebben az volt a legszebb, hogy tudtam, komolyan is gondolja. Jacob bármit megadna nekem, amire csak vágyok. Ha két férfira, még azt is…

Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése