Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2024. január 13., szombat

Játék, szex, szerelem - 6. fejezet

foto: pixabay
 

River izgatottan  követett a konyhába.

– Na, mit szólsz? – kérdeztem tőle halkan.

– Nekem egyáltalán nem tűnik olyan őrültnek, mint amilyennek lefestetted, és helyes. Meg a barátja is.

– Tetszik Nelson? Mert szerintem te is bejössz neki – súgtam kuncogva. – Egész este kocsányon lógott a szeme.

River aranyosan grimaszolt egyet.

– Majdnem tíz évvel öregebb nálam.

Kivettem a tortát a hűtőből.

– Na és? Jobb szereted a gyerekes kamaszfiúkat?

– Nem erről van szó, de hagyjuk. Inkább azt vedd észre, Jacob, hogyan néz rád…

A fejem rázva pakoltam szét a tányérokat a pulton.

– Jacob csak egy jó éjszakát akar. Igazi nőcsábász, ne dőlj be neki.

– Ezt honnan tudod? Még csak tegnap ismerted meg. Szerintem ne írd le előre. – River kezébe vette a tányérokat, amire már raktam sütit.

Majd otthon, kettesben úgyis kitárgyalunk mindent, és River is meg fogja érteni, miért nem fűzök sok reményt Jacobhoz.

– Vaó, ez tényleg nagyon jól néz ki – dicsérte Nelson a tortámat, miután elvette Rivertől a tányért.

– És finom is… A krém biztosan, mert azt már kóstoltam – kacsintott rám Jacob.

Miért élvezem ezt, mint egy kis csitri?

– Nem bírtál magaddal – motyogtam az orrom alatt.

– Ha valami ennyire kívánatos, nehéz ellenállni neki – válaszolta halkan.

– Khm, ugye még a süteményről beszélgettek? – nevetett Nelson.

– Hogyne. Finom, nem? – vigyorgott Jacob szemtelenül.

– Mennyei! Otthon is így el vagy kényeztetve? – kérdezte Nelson Rivertől.

– Amikor Gi unatkozik, állandóan sütöget, aztán meg nem győzzük áthordani a szomszédoknak – nevetett River.

– Lehet, vennem kellene egy lakást ott. Két gyönyörű nő, és ilyen finom sütik… – hízelgett Nelson.

– Nem csajozni hívtalak. Ne hozd zavarba a lányokat! – szólt rá Jacob.

– Inkább figyelj és tanulj, barátom! Ha jól akarod játszani a szereped, a legjobbtól kell ellesned a fortélyokat – simogatta Nelson a hasát jóllakottan hátradőlve.

Ezután a fiúk ugratni kezdték egymást. Jól szórakoztunk rajtuk Riverrel. Később Jacob javasolta, hogy üljünk át a nappaliba.

– Én elrabolnám a barátnődet néhány percre, ha nem haragszol. Sétálsz velem egyet a kertben, River? – kérdezte Nelson váratlanul Rivertől.

River annyira meglepődött, hogy először rám nézett, mintha tőlem kérne engedélyt.

– Persze. Jólesik a séta vacsora után – bólintott zavartan.

Jacob intett a fejével, így visszamentünk a konyhába nagyjából összerámolni.

– Ugye, a barátod megbízható? Mármint a nők terén – kérdeztem, mert tudnom kellett, érdemes-e Rivernek több figyelmet fordítania Nelsonra.

– Aggódsz? – somolygott Jacob. – A barátnőd eléggé a Nelson esete.

– Nem ez volt a kérdés. Nem szeretném, ha csak kihasználná – feleltem anyáskodva.

Jacob mosolyogva fordult felém.

– Szóval attól félsz, hogy kihasználnálak? Nem szándékozom ilyet tenni veled, Gianna. – Végigsimított az arcomon.

Megőrjít!

– Úgysem hagynám, de nem rólunk beszéltem. – Muszáj volt távolabb lépnem tőle, mert a pulzusom vészesen megugrott.

– Nehéz önuralmat gyakorolnom melletted, de mégis örülök, hogy ilyen vagy – mondta, miközben a tányérokat pakolta a mosogatógépbe.

– Ha ilyen, amikor önuralmat gyakorolsz, akkor milyen, amikor nem? – nevettem el magam, és visszamentem a nappaliba.

Jacob rögtön jött utánam, és leült mellém a kanapéra.

– Sokkal rosszabb embernek képzelsz, mint amilyen valójában vagyok. De remélem, ez majd változni fog, ha jobban megismersz – mondta.

– Attól még nem akarok viszonyt a főnökömmel – ingattam a fejem.

– A kettőnek semmi köze egymáshoz. Én külön tudom választani a munkát a magánélettől, és szerintem te is.

– Ezek szerint ebben is van tapasztalatod – jegyeztem meg csípősen.

– Volt már munkahelyi viszonyom, és képzeld, az illető azóta is ott dolgozik – felelte Jacob sértődötten.

Most komolyan ezzel akar meggyőzni?

– Legalább kéznél van – vetettem oda félvállról, de rögtön meg is bántam.

Jacob összehúzott szemekkel nézett rám. A gonosz megjegyzésem eléggé betalálhatott nála.

– A munkához mindenképpen. Egyébként két hete volt az esküvője – közölte hűvösen, és elfordult.

A fene essen a nagy pofámba!

– Oké, ne haragudj! Ez nem volt szép tőlem – kértem elnézést rögtön.

– Nem érdekes. – Jacob felállt, az asztalhoz sétált, és kezébe vette az üveget, hogy újra töltsön magának.

Megbántottam, és emiatt kifejezetten rosszul éreztem magam. Felálltam és odasétáltam hozzá.

– Nem akartalak megbántani. Ígérem, nem lesz több ilyen megjegyzésem. Tényleg nem ismerlek, és hiba volt ilyesmiket feltételezni – kértem őszinte bocsánatot.

– Kiengesztelhetsz – csapott le Jacob a lehetőségre, és szemében máris játékosság csillant.

– Mivel? – vontam össze a szemöldököm gyanakodva.

– Szerintem tudod – húzódott mosolyra a szája.

Mit vár, mit csináljak? Csak nem a szexre gondol… Tekintetem ide-oda járattam rajta, és próbáltam megfejteni, mit akarhat, és akkor Jacob a számra pillantott. Azonnal leesett. Csókot akar. Jacob azt szeretné, ha megcsókolnám.

Már a gondolattól is meleg bizsergés járta át a testem. Egy csók. Volt már… Mit számít még egy?

Óvatosan közelítettem hozzá. Fejem felemeltem, és lágyan érintettem meg az ajkait. Jacob halk sóhajjal fogadta a közeledésemet, majd kezét a tarkómra csúsztatta, a másikkal pedig magához vont. Azonnal elmélyítette a csókunkat. Enyhén borízű nyelve vágykeltő táncba hívta az enyémet. Mindkét karom Jacob nyaka köré fonódott, és hozzásimultam. Minden mozdulat és hang elárult, de már nem is akartam leplezni, mennyire kívánom őt.

– Maradj itt éjszakára – suttogta miközben két tenyere között tartotta az arcom.

– Nem lehet – feleltem reszketeg hangon.

– Te is tudod, hogy lehet – győzködött volna tovább, de akkor nyílt az ajtó, és szétrebbentünk.

Pontosabban csak én húzódtam el, mert Jacob egy tapodtat sem mozdult. Annyira nem, hogy utánam nyúlt, és a barátaink felé fordulva magához húzott.

– Csak nem gyakoroltok? – jegyezte meg Nelson rögtön.

River úgy nézett rám, mint aki nem hiszi el, amit az előbb látott, de végül ő is elvigyorodott.

– Ismerkedünk, de látom ti is – felelte Jacob.

– Hát, kiderült, hogy elég sok közös van bennünk Riverrel, úgyhogy elhívtam randira holnap – közölte Nelson büszkén, River pedig ismét fülig pirult.

– Ez remek! Örülök nektek! – terelgetett Jacob újra a kanapé irányába.

Én csak Rivert néztem, mert rettenetesen zavarba jött, pedig nem volt miért. Jót fog tenni az önbizalmának, hogy Nelson elhívta randizni. A pasi tényleg jól néz ki a szőke hajával és a szép kék szemeivel. Fiatalos és sportos, akárcsak River. Egyáltalán nem volt szembetűnő a korkülönbség közöttük.

Leültünk, és Nelson a homlokát ráncolva bámult ránk.

– De most komolyan. Veletek mi van? Mert látom, hogy ez nem csak színészkedés – kérdezte kertelés nélkül.

Jacob rám nézett, mintha tőlem várta volna a választ. Tényleg tőlem várja? Mégis mit feleljek erre?

– Maradjunk annyiban, hogy mi még csak ismerkedünk egymással – bújtam ki a konkrét válaszadás alól.

– Ezt mondjuk, eddig is tudtuk, hiszen ezért vagyunk itt – forgatta a szemét River, ami miatt kapott tőle egy számonkérő pillantást.

– Végül is, még van rá egy napotok, mielőtt az éles bevetésre mennétek – rántotta meg Nelson a vállát.

– Holnap nem érek rá – közölte Jacob váratlanul. – Két tárgyalásom lesz, és tudod, hogy jönnek az ellenőrök is.

– Tényleg! Kiment a fejemből – biccentett Nelson, majd felém fordult. – Nem izgulsz?

– Egyelőre nem, de bevallom, Jacob édesanyjával nem szívesen találkozok.

Nelson felnevetett.

– Juliet elég határozott nő, és ez ijesztő tud lenni, de nem rossz ember. Bobbyt viszont kedvelni fogod. Nagyon jó fazon.

– Ki az a Bobby? – kérdeztem, hiszen eddig még nem hallottam ezt a nevet.

– Apám – simogatta meg a vállam Jacob. – Majd mesélek róla is.

– Azt hiszem, lassan indulnunk kellene, Gi. Nekem holnap suli, és még tanulnom is kell – állt fel River.

– Azt hittem, tovább maradtok – sajnálkozott Jacob.

– Sajnálom, hogy én vagyok az ünneprontó, de nekem tényleg muszáj mennem – sóhajtotta River, és rám nézett –, viszont te maradhatsz még, ha akarsz.

– Nem, megyek veled. Különben is, Jacob már ivott, nem tudna hazavinni – pattantam fel, mielőtt még Jacob tovább marasztalna.

– Köszönöm a vendéglátást – mosolygott River Jacobra, és ismét rám pillantott. – A kocsinál megvárlak.

– Kikísérlek – állt fel Nelson.

A páros elsétált, én pedig tétován fordultam Jacobhoz.

– Jó este volt.

– Biztos, hogy nem maradsz? Holnap nem lesz alkalmunk találkozni – kérdezte, és megölelt.

– Ezt már megbeszéltük – húzódtam el zavartan.

– Bárcsak tudnám, mivel győzhetnélek meg – cirógatta meg az arcomat.

Olyan szépen nézett rám. Nem sok kellett, hogy tényleg maradásra bírjon.

– Beszéljük meg a pénteki indulást, ha holnap nem találkozunk – tereltem a szót más irányba.

– Délelőtt indulunk, de felhívlak majd, csak add meg a számod.

– Úgy érzem, tulajdonképpen semmit sem beszéltünk meg erről az egészről – nyúltam a telefonom után. – Semmit sem tudok a szüleidről.

– Ne aggódj, útközben mindent el fogok mondani.

Jacob elmentette a számomat, aztán a kezem után nyúlt.

– Menni kellene – toporogtam bizonytalanul.

– Ők jól elvannak – mosolygott, és a szája felém közelített –, és különben sem búcsúztam még el tőled.

Tiltakozni? Minek? Imádtam, ahogy Jacob csókol, minden porcikám beleremegett, a lepkék a hasamban pedig örömtáncot lejtettek. Csak azt nem tudtam, mi a fenének hagyom, mert ezzel minden tiltakozásom csupán falra hányt borsó.

– Remélem azt sejted, hogy ma éjszaka egy szemhunyásnyit sem tudok majd aludni miattad. Hihetetlenül fel tudsz húzni, Gianna – suttogta az ajkaimra.

– Ezért lenne jobb, ha nem csinálnánk ilyeneket.

– Lehetetlen kérsz tőle – nevetett fel halkan, aztán kézen fogott, és az ajtóhoz kísért.

River és Nelson összeölelkezve álltak a kocsinál, és a barátnőm is ugyanolyan gyorsan libbent arrébb, mint korábban én Jacobtól.

– Köszönöm, hogy itt voltál velem, Gianna! Jó éjszakát! – búcsúzott tőlem Jacob.

Nelsonnal váltottuk egymást. Megállt Jacob mellett, és úgy figyelték, ahogy beülünk River kocsijába. Intettek nekünk, mielőtt kihajtottunk volna a kapun.

– Én ezt nem akarom elhinni, Gi! – mondta azonnal River fülig érő szájjal.

– Én sem gondoltam volna, hogy ez lesz, de nagyon örülök nektek.

River ábrándozva sóhajtott egy nagyot

– Nelson olyan kedves és udvarias, engem még soha senki nem vett le a lábamról ilyen hamar.

– És még jóképű is. Holnap pedig randiztok! Ez annyira izgalmas! – tapsoltam egyet örömömben.

– Igen, de most mesélj! – sandítottam rám River.

– Jacob megcsókolt. Ma többször is – vallottam be.

– És akkor most együtt vagytok? Semmit sem értek – rázta River a fejét.

– Én sem értem – biggyesztettem le az ajkam. – Világosan közöltem vele, hogy nem akarok semmit, de úgy tesz, mintha meg sem hallaná. Folyamatosan közeledik.

– És mi ezzel a baj? – értetlenkedett River.

– Az, hogy a főnököm lesz. Ráadásul nincsenek tartós kapcsolatai, nem akarok csak egy numera lenni. Nagyon ciki lenne úgy dolgozni neki…

Éreztem, mennyire szánalmas ez a kifogásom, hiszen annak ellenére, hogy ezt hangoztatom, mégis simán hagyom, hogy csókolgasson.

– Oké, ez érthető, de miből gondolod, hogy csak annyit akar tőled? – River bekanyarodott az utcánkba, és újra érdeklődve pillantott felém.

– Mert nem randira hívott, hanem az ágyába.

– Ez a mai napotok tulajdonképpen egy randi volt, nem? – kérdezte River, és megállt a ház előtt.

– Csak azért hívott el, hogy megismerjük egymást. Szó sem volt semmiféle randiról – feleltem duzzogva. Kiszálltam, és becsaptam a kocsiajtót.

– Te dühös vagy, Gianna? – szólt utánam River meglepetten.

Megvártam a lépcsőház ajtóban.

– Inkább csak feszült. Félek ettől a hétvégétől. Egy szobában kell aludnunk… Meg egyébként is… Azt sem tudom, mire számíthatok – sóhajtottam, és elindultam fel a lépcsőn.

– Le fogsz feküdni vele – jelentette ki River.

– Biztos, hogy nem! – ráztam a fejem hevesen.

River a táskájában kotorászott a kulcs után.

– Jacob piszok jó pasi, és tetszik neked. Szerintem inkább készülj fel erre, és akkor nem fogsz csalódni saját magadban.

Ez ennyire nyilvánvaló lenne? Még River is látja a következményeket, csak én nem.

– Lehet, mégsem kellene elmennem – bizonytalanodtam el hirtelen.

Ledobtuk a cipőnket az előszobában.

– És akkor mi lesz a munkáddal? Visszamész a gyorsbüfébe?

– Isten ments! – vágtam rá, és bementem a konyhába.

River utánam jött, megfogta a karom, és maga felé fordított.

– Nem tudom, mitől félsz ennyire. Érezd jól magad, és kész! Ne görcsölj rá erre az egészre – győzködött.

Keserűen elmosolyodtam.

– Attól félek, beleszeretek, és összetöri a szívem.

River hümmögött.

– Ez mondjuk már komolyabb érv, de nem tudhatod előre. Ennyi erővel nekem sem lenne szabad találkoznom Nelsonnal.

– De a ti kapcsolatotok teljesen másképp indult.

River pohárért nyúlt, és vizet öntött magának.

– Jó, oké, engem randizni hívott, téged pedig az ágyába, viszont ti elég speciális helyzetben vagytok.

– Nem kell ahhoz lefeküdnöm vele, hogy hitelesen játsszam a barátnőjét. Ha erre gondoltál – csattantam fel, mert az hittem, erre céloz.

– Jesszusom, nem Gianna! – nevette el magát River. – Jacob egy nőcsábász. Te magad mondtad. Akkor mégis, miért meglepő, ha az ágyába akar csalogatni? Szerintem akkor is ugyanezt csinálná, ha más szándékai is lennének veled, hiszen a helyzet adott. A barátnőjét fogod játszani, és együtt alszatok. Bocs, hogy ezt mondom, de részéről teljesen normális, hogy meg akar kettyinteni.

Döbbenten néztem rá. Hol az én visszafogott barátnőm?

– Ezt úgy mondod, mintha te lefeküdnél vele, ha a helyemben lennél.

– Én soha nem lennék a helyedben, Gi, mert velem nem történnek ilyesmik – kacagott River vidáman.

– Jól van, inkább aludjunk, te pedig tanulj. Úgyis lesz még egy napom, hogy lélekben felkészüljek – adtam fel a dolgot.

– Szerintem meg inkább csak pihend ki magad. Rád fér! – River egy puszit adott az arcomra, és elvonult a szobájába.

Átöltöztem, és kimerülten dőltem be az ágyamba. Az álom viszont messzire elkerült, mert Jacob Morris nem hagyta, hogy elaludjak. Előttem volt a szexi mosolya, a szép szemei csillogása, a csábító szavai. Előkerestem a névjegyét a táskámból, kezembe vettem a telefonomat, és üzenetet küldtem neki.

Gianna: Fogadni mernék, hogy azóta már ettél még egy szelet tortát.

Nagyjából két perc múlva érkezett a válasz.

Jacob: Kettőt! Legalább annyira ízletes, mint a csókod.

A szívem nagyot dobbant. Már írtam is a választ.

Gianna: Én sem fogok tudni aludni, ha ilyeneket írsz.

Jacob: Látod, maradnod kellett volna. Azóta már a kéjes sóhajaidat hallgatnám...

A telefon megremegett a kezemben. Minek kínzom magam?

Gianna: Jó éjszakát, Jacob!

Jacob: Aludj jól, szépségem!

Képtelenség lett volna ezek után elaludni. Hosszú ideig csak forgolódtam. Jacob teljesen felforgatta a világomat. Bele fogok szeretni. Nem kell ahhoz lefeküdnöm vele.

7. fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése