Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2024. január 15., hétfő

Játék, szex, szerelem - 8. fejezet

foto: pixabay
 18+

Később Jacob vacsora közben alaposan kifaggatott. Meséltem neki a családomról, arról, hol nőttem fel, az iskolai éveimről, és végül a volt pasijaimról is, mert természetesen az is érdekelte. Utána ő is mesélt nekem. Megtudtam, hogy neki sincs testvére, elit iskolákba járt és rögtön utána az apja cégeinél kezdett el dolgozni. Azt is elárulta, hogy egyedül csak a vendéglátóipari egységek azok, amelyek teljesen egészében a saját tulajdonát képezik, minden más pedig még az apjáé, azonban szabad kezet kapott a vezetésükben.

– De honnan tudod, hogyan kell egy ilyen vállalatot irányítani? Ha nekem egyszer csak az ölembe hullana egy ilyen lehetőség, biztos, hogy nem tudnám, mit kezdjek vele. Erre születni kell, nem? – kérdeztem, mikor már a nappaliban ültünk összebújva.

– Ha ebben nősz fel, akkor nem olyan nehéz – vonta meg Jacob a vállát. – Kisgyerekkoromtól kezdve minden beszélgetések alkalmával ezeket a dolgokat hallgattam, így mindig képben voltam. Később pedig, amikor az eszem is megvolt hozzá, akkor már érdekelt is a dolog. De egyébként sem olyan bonyolult ám, mint amilyennek látszik. Minden ágazatnak megvannak a maguk vezetői, akik nagy segítségek. Ezenkívül persze gyakran kikérem apám tanácsát is, ha komoly döntést kell hoznom.

– Jól kijöttök egymással?

Jacob bólintott.

– Vele sosincs vitám, ellentétben anyámmal. Mindig is ő volt a szigorúbb, és néha kissé rátarti. Gyakorlatias asszony. Sokkal inkább hallgat az eszére, minta szívére.

Ez nem volt túl jó hallani. Tőle tartottam legjobban ezen a hétvégén. Még Tessát is elviselem majd valahogy, de Jacob anyjától kivert a víz, akárhányszor eszembe jutott a szigorú tekintete.

– Gondolom, ezért erőlteti rád Tessát. Ő lenne a megfelelő feleség számodra.

– Bizonyára – felelte Jacob röviden.

A gondolatainkba merülve némaságba burkolóztunk.

– Kíváncsi vagyok, hogyan alakult Nelson és River randija – váltottam témát.

Jacob halkan felnevetett.

– Nelson egész nap a barátnődről beszélt, szóval meglepődnék, ha rosszul sülne el.

– Ennek örülök – mosolyogtam. – River is nagyon várta, bár a korkülönbség miatt aggódik.

– Ugyanannyi van köztük, mint közöttünk. Te is aggódsz emiatt? – vonta fel Jacob a szemöldökét.

– Én teljesen más dolgok miatt aggódtam, de ezt te is tudod.

– És már nem?

Elgondolkodtam egy pillanatra.

– A munka miatt még igen. Nem tudom, milyen főnök vagy.

– Ha nem borítják rám a kávét, akkor nagyon rendes. – A derekamnál fogva húzott közelebb magához, és mélyen a szemembe nézett. – De még sosem szerettem bele egyik alkalmazottamba sem, úgyhogy ez nekem is új lesz.

Azt hiszem, lábon kihordtam egy infarktust, a szívem olyan őrült ritmust vett fel. Szeret? Jacob ki merte mondani, mit érez?

Nem akartam tudni, hány nőnek mondhatott már ilyet. Azonban időm sem volt ezen gondolkozni, mert Jacob ajkai már az enyémet falták, keze a pólóm alatt a mellemet tapogatta. Közben olyan szexin mordult fel, hogy attól az összes agysejtem szabadságra ment. Tenyerem a nadrágja domborulatára csúsztattam, és az anyagon keresztül kezdtem el masszírozni a merevedését.

– Megőrjítesz engem, te nő! – nyöszörögte, és finoman megharapta a számat.

Kigomboltam a nadrágját, kezem becsúsztattam az alsója alá, és kiszabadítottam lüktető keménységét. Jacobot a mellkasánál fogva toltam hátrébb, ellenkezés nélkül dőlt egészen hátra, és izgatottan várta a folytatást. Fejem az ölébe hajtottam, és rövid előjáték után, amilyen mélyen csak tudtam, a számba engedtem. Hangosan felsóhajtott, és picit megemelte a csípőjét. A kezemmel rásegítve izgattam, mígnem Jacob már egyre szaporábban kapkodta a levegőt. A hajamba mart, és néha erősebben lenyomta a fejemet, de éppen csak annyira, hogy még ne legyen kellemetlen nekem.

– Állj meg, mert nem bírom! – kérte elfúló hangon.

– Élvezz a számba – biztattam legalább ugyanakkora extázisban, mint ő.

A farka hatalmasra duzzadt, néhány heves mozdulat után a fejem lent tartva élvezett a számba. Imádtam ezt az egyszerre mocskos és gyönyörű dolgot. Egy szexistennőnek éreztem magam, amiért ekkora élvezetet tudtam szerezni neki.

Felemeltem a fejem. Jacob pihegve nézett le rám. A szeme csillogott. Kinyújtotta a kezét, elkent egy kis spermát a szám széléről, majd felemelkedett, és szenvedélyesen megcsókolt. Felnyögtem az izgató tudatra, hogy a saját ízét csókolja le rólam.

Ezután Jacob viszonozta, amit az előbb adtam neki. Ledöntött a kanapéra, fejét befészkelte a lábam közé, és elképesztő gyönyörökben részesített. Kétségem sem volt felőle, hogy rendkívül tapasztalt szerető, hisz olyan szakértelemmel nyúlt hozzám, mint még soha senki. Gátlások nélkül élveztem el a gyakorlott nyelvjátékától.

Együtt zuhanyoztunk, aztán bebújtunk a pihe-puha ágyba. Jó éjszakát kívántunk egymásnak, és összebújva próbáltunk elaludni. Egyikünknek sem sikerült. Még két újabb összebújás után viszont mindketten úgy aludtunk, mint akiket jól fejbe kólintottak. Teljesen elhasználtnak éreztem magam, mégis olyan boldog voltam, mint még soha.

Különös érzés volt Jacob ágyában ébredni. Őt már nem találtam magam mellett, ám az ablakon kinézve azonnal tudtam, hogy hol van. A medencében rótta a köröket fáradhatatlanul. Mosolyogva vonultam el a fürdőbe. Miután elkészültem, és lementem, meglepetten láttam, hogy Jacob már reggelit is készített.

Forró csókkal üdvözölt, aztán a lenti fürdőben magára kapott valamit, és együtt reggeliztünk. Azt hiszem, mindketten próbáltuk befogadni a tényt, hogy együtt vagyunk, mert néha csak zavartan összemosolyogtunk, de többnyire azért eléggé fesztelenül csevegtünk egymással.

– Lassan indulnunk kell. Segítesz nekem is bepakolni? – kérdezte, miután befejeztük az étkezést.

– Persze, szívesen – bólintottam.

Jacob ugyanabba a hatalmas gardróbba vezetett be, ahová az első találkozásunk alkalmából is.

– Szeretném, ha ezeket magaddal hoznád – nyújtott felém két elegáns női ruhát.

– Ennyire ki kell öltözni? – néztem végig csodálkozva a két flancos darabon.

– Csak anyám miatt kérem. Nekem tökéletesen megfelelnél farmerben is – nyomott Jacob egy puszit a számra, és tovább adogatta nekem a saját holmiját, amit behajtogattam a táskába.

– Miért vannak ezek a ruhák a házadban? – kérdeztem rá, mert már régóta furdalta az oldalam a kíváncsiság.

– Mert gyakran előfordult, hogy kedvem támadt valahová kimozdulni a partnereimmel, és nem szerettem, ha a ruha a kifogás – rántotta meg a vállát.

– Mint nálam, mikor biciklit vettél nekem – nevettem. – Átöltöztettél.

Nem voltam féltékeny. Mindkettőnknek van múltja. Jacob nagyvilági életet él, mert megteheti. Nemcsak pénze, de minden egyéb adottsága is megvan hozzá. Nem róhattam ezt fel neki, amiért kihasználta mindezt.

Miután mindennel elkészültünk, Jacob levitte a táskáinkat, és elindultunk a szülei birtokára. Én rögtön küldtem egy üzenetet Rivernek. Nem mertem felhívni, mert ilyenkor már az egyetemen van. Annyit kérdeztem tőle, hogy milyen volt a randi. Szinte azonnal jött a válasz, hogy szuper, és majd hív.

Már el is felejtettem, hogy Jacob fürdőruhát akar vetetni velem, így eléggé feszült lettem, amikor leparkolt egy üzlet előtt. Nem túlságosan örültem neki, mert tudtam, hogy a méret miatt bajban leszek, és ez számomra kínos, mint mindig. Ciki, amikor az ember a nagy mellei miatt nem tud venni magának valamit.

– Nem várnál meg itt? – kérdeztem tőle, miután ő is kiszállt a kocsiból.

– Nem akarod, hogy veled menjek? – nézett rám döbbenten.

– Gyorsan elintézem. Csak pár perc. Tudom, hogy a férfiakat nem nagyon érdekli az ilyesmi – találtam ki egy hihetőnek tűnő kifogást.

– Engem érdekel. Most jöttem el először a barátnőmnek bikinit vásárolni, úgyhogy nem tudsz lebeszélni róla – indult el, és maga után húzott az üzletbe.

Megkönnyebbülte, amikor megláttam, hogy hatalmas választék van. Reméltem, hogy gyorsan találok majd megfelelő méretet. Jacob nagy beleéléssel vetett bele magát a válogatásba.

– Ehhez mit szólsz? – mutatott nagyon szexi, fehér bikinit.

– Ne már, Jacob! Csak nem gondolod, hogy a szüleid előtt felvennék egy ilyet? – néztem rá rosszallóan.

– Ó, láttak ők már sok mindent. Ne hidd, hogy meglepődnének – felelte vigyorogva.

– Ez akkor sem én vagyok. – ráztam a fejem. – Keressünk valami szolidabbat.

– Oké, és ez? – mutatott fel egy másikat. Zöld és türkiz színben játszott, az már sokkal jobban tetszett.

– Ez tetszik, csak… – zavartan kezdtem el megfelelő méret után kutatni.

– Mit csak? – értetlenkedett Jacob.

Vettem egy mély levegőt.

– Kicsi – nyögtem ki.

Jacob alig bírta visszatartani a nevetését, de aztán moderálta magát, és közel hajolt hozzám.

– Mi a pontos méreted, Gianna? – kérdezte. – Nehogy már előttem szégyellős legyél. Tudod, hogy imádom a melleidet.

Az arcom égni kezdett.

– Nagy kosárméretet keress – súgtam, mert hirtelen még a méretem se jutott eszembe.

– Hm, mindjárt jövök – mondta, és otthagyott.

Zavaromban beletemetkeztem a kínálatba, és igazából már azon agyaltam, miért is nem beszéltem le Jacobot erről az egészről. Aztán egyszer csak újra megjelent mellettem egy eladóval az oldalán. A nő egy halom nagyméretű bikinit tartott a kezében.

– Most már van miből választanod – mosolygott Jacob.

– Akár fel is próbálhatja őket – mondta a nő barátságosan, majd odagurított egy állványt, amire mindegyiket felakasztotta.

– Köszönöm – bólintottam.

– Szóljanak, ha valamiben még segíthetek – mosolygott, és magunkra hagyott bennünket.

– Nem akarok próbálni. Válasszunk egyet, és menjünk – hadartam gyorsan.

Jacob csak a homlokát ráncolta, majd egyszerűen megfogott vagy öt bikinit, és a pénztárhoz vitte. Nem kezdtem el vitázni vele, mert alig vártam, hogy kimenjünk a boltból. Viszont amikor kiértünk, kezdtem úgy érezni, talán kicsit túlreagáltam a dolgot. Ha nem csinálok ekkora ügyet belőle, mindenféle felhajtás nélkül választhattunk volna egyet.

– Jól láttam, hogy te szégyelled a méreteid, Gianna? – kérdezte Jacob rögtön, amint beültünk a kocsiba.

Nagyot sóhajtottam. Gondolhattam volna, hogy egyből levágja, mi a bajom.

– Nézd, nem olyan kellemes ilyen nagy méretekkel élni – feleltem kissé ingerülten.

– Neked mondod? – sütött el egy nagyképű poént.

– Bolond vagy! – nevettem el magam.

– Szépségem! Tudod te, hány nő irigyel téged emiatt? Arról nem is beszélve, hány fickó bámul meg.

– Akkor próbálják ki. Szívesen kölcsön adom nekik egy hétre – húztam el a számat, mire Jacob már hangosan kacagott.

– Sosem gondoltam, hogy ilyen gátlásokkal küzdesz. Legyél büszke a melleidre, Gianna, mert gyönyörűek. És ha azt mondom neked, hogy életemben nem láttam még ilyen kívánatos cickókat, akkor kicsit sem túlzok. Pedig hidd el, elég sokat láttam már.

Szörnyülködve néztem rá.

– Most komolyan úgy akarsz vigasztalni, hogy közlöd, milyen sok női mellet láttál már?

– Azért látom, sikerült kiragadnod a mondandóm lényegét – nevetett jóízűen, és közben felhajtott az autópályára.

Ahogy távolodtunk a várostól, kezdtem egyre idegesebb lenni. Nem tudtam, mi vár rám ezen a hétvégén, és titkon abban reménykedtem, hátha mégis szívesen látott vendég leszek a birtokon.

–Milyen messze laknak a szüleid? – kérdeztem Jacobot egy idő után.

– Két órán belül odaérünk, úgyhogy ebéd előtt lesz időd ismerkedni a hellyel.

– Ugye mindig ott leszel velem?

Jacob átnyúlt hozzám, és megfogta a kezem.

– Persze, hogy ott leszek. Ne izgulj ennyire, mert nincs miért.

Jólesett mindez. Amíg úgy volt, hogy csak álbarátnő leszek, addig nem érdekelt, mit szólnak majd hozzám. Most viszont teljesen más lett a helyzet. Örültem volna, ha Jacob szülei kedvelnek, de erre nem sok esélyt láttam, ami kifejezetten frusztrált.

Jacob igyekezett mindenféle dologgal elterelni a figyelmemet, sok vidám történetet mesélt a gyerekkorából, ám ezek csak ideiglenesen segítettek. Amikor behajtottunk a pazar villa udvarára, gyomrom már apró gombóccá zsugorodott. Minden túl fényűzőnek látszott. A kert épp úgy, mint a maga a ház, a számtalan ablakával és gipszstukkóival. Akárcsak egy kisebb kastély. Reméltem, hogy nem én leszek benne Hamupipőke.

9. fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése