Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2024. március 23., szombat

Visszatalálunk - 5. fejezet


 

5. fejezet

Lola ugyan nem erőltette, hogy feküdjünk le egymással, de minden mást igen. Szinte minden délután elcsalt magukhoz, ami miatt már egészen otthonosan mozogtam a házukban. Louis szüleivel egyszer sem találkoztam, de a fiúval igen. Néha csak köszönt, majd eltűnt a szobájában, máskor pedig ott volt velünk, és egy alkalommal még viccelődött is. Ekkor gondoltam meg magam, hogy mégsem fogok vele beszélni, ugyanis már nem méregetett úgy, mint korábban, habár időnként elkaptam egy-egy érdekes pillantását, amit szokás szerint nem tudtam hová tenni.

A suliban nem csak Lola és Louis lett népszerű, de én is. Mindenki barátkozni akart velem. Jól tudtam, hogy azért teszik, mert így szerettek volna a páros közelébe kerülni. Azonban nem zavart, és nem kicsit megdobta az önbizalmam, olyannyira, hogy rábeszéltem Zaynt, vigyen el abba a szalonba, ahol ő csináltatta a tetoválásait. Nem kérdeztem meg a szüleimet róla, megengedik-e. Úgy voltam vele, ha már kész lesz, utána hiába veszekednek velem, nem tudnak mit tenni. Ennyit bőven megért a dolog.

Elsőként a mellkasomra varrattam két egymással szembe repülő fecske motívumot, de máris megvolt a következő tervem, hogy legközelebb mit szeretnék. Nem hittem, hogy ilyen kellemetlen lesz utána, mert jó ideig fájt, és ápolgatni kellett, de Zayn azt mondta, ez teljesen normális. Az ő karját is újabb szerzemények díszítették, de jobban bírta a fájdalmat, mint én.

Ugyanúgy eljártunk bulizni, és egyik este még Niall is összejött valami lánnyal, de nem bizonyult túl tartósnak a dolog, mert a csaj a következő hétvégén már mással enyelgett. Zayn hozta a formáját, Liam pedig igyekezett felzárkózni hozzá, de még mindig nem feküdt le senkivel. Louis továbbra is gyűjtötte a skalpokat, a klubokból és a suliból egyaránt. Érdekes módon, a házukban soha nem futottam össze egyik hódításával sem, ezért simán el tudtam képzelni róla, hogy rögtön utána ki is dobja őket. Egy alkalommal rákérdeztem erre Lolánál, és ő kacagva mesélte, hogy Louis valóban ilyen. Megdugja őket, és ennyi. Nem igazán szokta a lányokat hazahozni, hanem elviszi őket motorral valami helyre, vagy ha hideg van, akkor a kocsiban rendezi le a dolgot. Hihetetlennek tartottam, hogy képes valaki ilyesmire. Mintha nem lennének érzelmei.

Harmadik hete jártunk Lolával, amikor bekövetkezett az, amit annyira már nem is bántam. Lola túl sokszor felizgatott, és kezdtem kevésnek tartani azt, hogy éjszakánként magamnak szerezzek örömet. Eljött az ideje, hogy tovább lépjünk. Oké, nem kellene úgy előadnom, mintha én kezdeményeztem volna, mert Lola volt az, aki bevezette a kezem a bugyijába. Ügyetlen voltam, hisz csak elméletben tudtam, mit kell csinálni, de Lola a segítségemre sietett. Még az óvszert is ő húzta fel rám. Rettenetesen féltem, hogy nem leszek elég jó, de amikor kicsit esetlenül elmerültem benne, rá kellett jönnöm, nem ettől kell tartanom. Amint megéreztem az édes forróságot magam körül, majdnem azonnal elélveztem. Bármennyire is koncentráltam, öt percnél nem bírtam tovább.

Szégyenkezve, ugyanakkor teljesen átszellemülve feküdtem Lola mellett. Túlestem rajta, de nem volt annyira jó, mint amit Zayn hangzatos előadásai alapján vártam. Azonban tagadhatatlan, hogy az önkielégítés meg sem közelítette azt, amit az előbb átéltem. Lola diszkréten úgy tett, mintha nem lenne csalódott, pedig biztos voltam benne, hogy amit nyújtottam, az egyenlő volt a nullával. Olvastam, hogy a lányoknak több idő kell hozzá. Nos, Lola nem sok időt kapott tőlem. A gondolatra, hogy milyen ügyetlen voltam, bepánikoltam, és kimenekültem a fürdőbe.

Szükségem volt egy kis magányra, hogy összeszedjem a gondolataimat, és rendezni tudjam magamban az érzéseimet. Beálltam a zuhany alá, bár nem kértem engedélyt rá, de úgy voltam vele, úgysem teszi szóvá Lola, Louis pedig itthon sem volt.

Behunytam a szemem, és vártam, hogy a meleg víz lenyugtasson. Gyerekesen viselkedtem, amiért így elrohantam, és nem csak Lola csalódott bennem, hanem én is magamban. Azt hittem, ennél többre vagyok képes, de annyira magával ragadott a hév, hogy azonnal elszálltam, ami ciki. Nem is kicsit. Másrészt hiába volt az élmény új, és tulajdonképpen jó is, úgy éreztem, jobb lett volna, ha nem történik meg. Azt hittem, ha majd megtörténik, akkor boldog leszek és felszabadult, netalán kicsit büszke is. Nos, nem voltam az, méghozzá nagyon nem.

Nagy sóhaj kíséretében nyúltam a törölköző után, mert vissza kellett mennem Lolához, hogy megbeszéljük a dolgot. Utáltam, amiért szabadkoznom kell, de hát én csináltam magamnak a bajt. Ha nem rohanok ki, akkor talán egy-két kínos mondattal megúszhattam volna a dolgot, de így Lola is sejteni fogja, hogy valami bajom van. Ötletem sem volt, hogyan magyarázzam ki magam.

Egyedül az alsónadrágom volt bent nálam, mivel azt tartottam magam elé, amikor elhagytam a szobát. Magamra húztam, és mikor kinyitottam az ajtót, Louis állt előttem. Meglepődött, ahogy én is. Rögtön végigmért, és hirtelen mindenféle érzelem futott át az arcán. Először csak felvonta a szemöldökét, majd rögtön megjelent az a féloldalas mosoly a szája sarkában, amit már megszoktam tőle.

– Menő a tetkód, Fürtöske – pillantott le a mellkasomra.

Zavarban voltam, mert a meztelenségem láttán nem volt nehéz kitalálnia, mit műveltem az unokahúgával, viszont ezzel a becézéssel egyből tudtomra is adta, hogy gyereknek tart hozzá.

– Sokáig akarsz még bámulni, hogy kimehetek innen? – kérdeztem gúnyosan, mert elállta az utam, és nem tudtam kilépni a fürdőből.

– Tévedtem a szex utáni csillogó tekintettel kapcsolatban. Dühösnek tűnsz – nézett újra a szememben, és meg sem moccant, arrébb lökni pedig nem akartam.

– Nem vagyok dühös, max csak rád.

Fogalmam sincs, miért mondtam ezt.

– Rám? Mit vétettem? – tárta szét a karját.

– Semmit, csak…Visszamennék – mutattam Lola szobája felé.

– Az első alkalom sosem tökéletes – felelte tök nyugodt hangon, én meg fülig vörösödhettem, mert úgy égett az arcom, mint akit leforráztak.

Louis soha nem beszélt hozzám ennyit, ami enyhén szólva is szokatlan volt, és talán még élveztem is volna, ha nem épp a szüzességem elvesztése a téma.

– Nem fogok veled lelkizni – morogtam egyik lábamról a másikra állva.

– Jó, mert azt én sem akartam, de jobb szeretem, amikor ragyognak a zöld szemeid – kacsintott rám mosolyogva.

Megdermedtem, és valamiféle fura bizsergés futott végig rajtam, ahogy Louis szemébe néztem. Kedves volt velem, és amit mondott, az… Hű! Tetszett? Nem tudom.

– Ti meg? – hallottam Lola hangját valahol a szobája felől, és odakaptam a tekintetem.

Már fel volt öltözve, és karba tett kézzel közeledett felénk. Louis arrébb lépett.

– Csak megdicsértem Harry új tetkóit. Szexik, nem? – vigyorgott a lányra.

Tutira az volt a mániája, hogy engem újra és újra zavarba hozzon.

– A szemed is levedd róla! – fújt rá Lola, mint egy mérges kiscica, és elvonszolt Louis közeléből.

Nem díjaztam, hogy állandóan ide-oda rángat, mintha csak valami játékszer lennék, de jelen helyzetemben nem igazán tehettem szóvá, inkább elkezdtem magamra kapkodni a ruháimat.

– Bocs, amiért bénáztam – mondtam, és nem mertem a szemébe nézni. Úgy tettem, mint akit nagyon leköt, hogy a zoknim sarka tökéletesen illeszkedjen a lábamon. Megint gyerekesen viselkedtem.

– Semmi baj – ülte le mellém Lola, átkarolta a vállam, és adott az arcomra egy puszit. – Legközelebb sokkal jobb lesz.

Ezen a ponton ismét adódott némi problémám. Egyrészt nem tudtam, akarom-e, hogy legyen legközelebb, másrészt zavart, amiért kerülgette szóba hozni a szüzességem. Ő is tudta, hogy ezért voltam béna, és nem kellene úgy tennünk, mintha szimplán csak pancser lennék, aki még egy csajt sem tud rendesen megdugni.

– Igen, én is ebben bízok – erőltettem magamra egy mosolyt, majd rögtön ismét menekülőre fogtam a dolgot. – Most viszont mennem kell, mert sok a tanulnivaló – álltam fel.

Lola a homlokát ráncolta. Jobb hazugságot is kieszelhettem volna, hisz osztálytársak vagyunk, pontosan tudta, hogy nem sok leckét adtak fel holnapra.

– Oké, akkor lekísérlek – vágta rá mégis, én pedig rettenetesen megkönnyebbültem.

Messze laktunk, de úgy döntöttem, inkább gyalog megyek haza, mert bőven volt mit átgondolnom. Nem tudtam, mit hazudjak a barátaimnak, mert az igazat semmiképpen sem akartam megosztani velük. Csak szánakoznának, és hülyének tartottak volna, amiért elbizonytalanodtam. A suli legjobb csajával jártam, bármelyikük szívesen lett volna a helyemben, én meg a szakításon agyaltam. Azt mondanák, nem vagyok normális, és talán igazuk is lenne. Nem kellene megfutamodnom, amiért az első alkalom nem úgy sikerült, ahogy azt én elképzeltem.

Később Louis vizslató tekintete jelent meg előttem. Elmosolyodtam. Most először éreztem azt, hogy kedvel, viszont még mindig volt valami benne, amit nem tudtam megfejteni. Szexik a tetkóim? Jobb szereti, ha csillog a szemem? Még a színét is megfigyelte. Ha nem tudnám, mekkora csajozógép, azt gondoltam volna, bejövök neki, ám így sehogy sem értettem ezeket a fura megjegyzéseit. Lola is rászólt, hogy a szemét is levegye rólam. Ez vajon mit akart jelenteni? Valószínűleg semmit.

Hat óra is elmúlt, mire hazaértem. Anya leszidott, amiért majdnem lekéstem a vacsorát, és nem jeleztem, hazaérek-e vagy sem. Ő azt hitte, hogy Zaynnél vagyok, mert még nem beszéltem neki Loláról, de magam sem tudtam, hogy miért. Talán azért, mert ha csak egy évvel is, de Lola idősebb nálam, és a lányok amúgy is érettebbek, aztán ebből a szüleim azonnal levágták volna, hogy nem csupán beszélgetni járok hozzájuk. Már egyszer megtapasztaltam, milyen is az, amikor fel akarnak világosítani, és köszönöm szépen, nem kértem belőle újra. Ha betöltöm a tizenhetet, utána talán már úgy fogják érezni, nincs szükségem ilyesmire, és megkímélnek a kellemetlen percektől.

A fiúknak egy árva szóval sem említettem, hogy teljesítettem a fogadalmat, de másnap már nem halogathattam a dolgot, ezért suli után meghívtam őket az egyik gyorsétterembe. Ez arra is jó volt, hogy Lolánál kifogást találjak, miért nem tudok ma elmenni hozzájuk. Még tegnap este eldöntöttem, hogy nem fogok szakítani vele, de szükségem volt egy kis távolságra, mert még emésztenem kellett a kudarcomat.

– Ki vele! Miért ért bennünket ez a megtiszteltetés, hogy meghívtál kajálni? – tért Zayn azonnal a lényegre.

– Máskor is volt már rá példa. Nem értem, miért lenne ez megtiszteltetés – húztam el a szám.

– Ja, első év elején – emlékeztetett Niall.

Tényleg ilyen régen volt? Kínos.

– Lefeküdtem Lolával – mondtam ki kertelés nélkül, hiszen úgyis azért voltunk itt, hogy ezt közöljem velük.

Zayn a helyemben úgy fogalmazott volna, hogy megdugtam Lolát, de nálam ez nem fedné a valóságot, mert amit én csináltam, azt még dugásnak sem lehetett nevezni. Elélveztem Lolában. Ezt kellett volna mondanom, de akkor körberöhögnének.

– Azt a…! – szólalt meg először Liam. – Részleteket kérünk!

– Komolyan megvolt a csaj? – nézett rám gyanakodva Zayn.

– Bakker, Harry! Nem gondoltam, hogy te leszel a következő – bukott ki Niallből is.

– Ugyan miért nem? Mert Sally-nél megfutamodtam? – csattantam fel.

A barátaim megrökönyödve néztek rám. Elszóltam magam. Remek!

– Megfutamodtál? Senki sem állított ilyet – ráncolta a homlokát Niall.

– Jó, de lehet ezt gondoltátok – szépítettem a dolgon.

– A fenét gondoltunk ilyesmit. Nem jött be a csaj, van ilyen – legyintett Liam.

Akár kímélni akartak, akár nem, örültem, hogy nem feszegetik tovább a témát.

– Szóval, milyen volt életed első szexuális élménye? – tért vissza Niall inkább arra, amiért a sült krumpli fölött gubbasztottunk.

– Klassz – vontam meg a vállam.

– Klassz? – nevetett fel Zayn. – Ennyi csak, hogy klassz?

Persze, hogy nem szúrhatom ki ennyivel a szemüket.

– Izgultam, és elég hamar elmentem – vallottam be.

Nem nevettek ki, mert nem volt okuk rá, hiszen ketten nem is tudták, milyen lehet.

– Először én is, de egy kis szusszanás után újra megdugtam a lányt, aztán már nem volt oka panaszra – húzta ki magát Zayn.

Épp ez hiányzott az amúgy is a béka segge alatt lévő önbizalmamnak. Most mondjam el nekik, hogy én meg elmenekültem zuhanyozni, utána megejtettem egy zavarba ejtő beszélgetést a jóképű unokabátyóval, aztán pedig hazarohantam?

– Sajnos mi nem tudtuk folytatni, mert hazaért Louis – füllentettem. – De azért annyira nem volt gáz – tettem hozzá, csak tudnám, minek.

– Leckéket kellene venned tőle – nevetett Zayn. – Én is hajkurászom a csajokat, de az a gyerek… Baromira érthet a lányok nyelvén.

– Lehet, nekünk is vele kellene barátkoznunk – poénkodott Liam Niall-lel.

– Ja, akkor már tutira mi is becsajoztunk volna – értette egyet vele a szőke barátunk.

Nevettünk, aztán kénytelen voltam néhány szóval beszámolni nekik az apró részletekről. Később megegyeztünk abban, hogy a hétvégén megünnepeljük a dolgot. Nem tiltakoztam, pedig nem igazán volt mit ünnepelnem, ám igyekeztem félretenni a rossz érzéseimet, és arra koncentráltam, amit Lola mondott. Legközelebb jobb lesz.

 6. fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése