Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. november 7., kedd

Végzetes alku - 10. fejezet


 

Harry

Röhejesen festhettem, ahogy ott toporogtam Louis fürdőjében, és azon gondolkoztam, hová tegyem a koszos alsómat. Kézben nem vihettem haza, úgyhogy gyorsan kiöblítettem a csapnál, aztán bedobtam a szennyes kosárba. Beálltam a zuhany alá, és a falnak dőltem. Bőven volt mit megbeszélnem magammal, azonban egyelőre nem ment, ugyanis folyamatosan azon agyaltam, hogy Louis éppen mivel foglalatoskodik a szobájában.

Nekem kellett volna segítenem rajta, de túl gyáva voltam ahhoz, hogy felajánljam. Talán, amikor még nem élveztem el, a pillanat hevében képes lettem volna rá, de utána már csak menekülni akartam onnan. Rettenetesen kínosnak éreztem, ami történt. Nem azt, hogy a gatyámba élveztem, bár az sem elhanyagolható tény, hanem az a botrányos, hogy mindezt egy fiú érte el nálam.

Louis úgy irányított engem, mint egy bábut. Túlságosan gyorsan kiismert, és azt csinál velem, amit csak akar. Amikor otthagyott, már az ajtóban várt. Pontosan tudta, hogy utána fogok menni. A szavaival manipulál, és mégsem tudtam haragudni rá. Megértettem, miért teszi, és meg is érdemeltem, amiért hagytam magam. Egyszerűen a bűvkörébe kerültem, és azok után, ami történt, már hiába is tagadnám, igenis vonzódtam hozzá. Oké. Ezek szerint, vannak efféle hajlamaim. Durva, hogy eddig nem is tudtam róla. Kész őrület!

Miután sikeresen megtisztultam és felöltöztem, még mindig feszülten dugtam ki a fejem az ajtón. Louis már az erkélyen állt, és cigizett. Kimentem hozzá.

– Nem tudom, mit kellene most mondanom – sóhajtottam egy nagyot.

– Semmit. Jó volt, igaz? Akkor meg? Élvezd már az életet, Harry! – Odalépett hozzám, és adott a számra egy puszit.

– Könnyen beszélsz – nyögtem fel fájdalmasan. – Adsz egy cigit?

– Te nem is dohányzol – morogta, de felém nyújtotta a dobozt.

– Vannak kivételes alkalmak. Ez most egy ilyen.

Az első két szívás után csak köhécseltem, de az istennek sem nyomtam volna el.

– Most komolyan ennyire feszült vagy miatta? – fürkészte Lou az arcomat. – Semmi rosszat nem csináltál.

Persze, neki ez semmiség, de nekem…

– Elég lesz ennyi? Vagy még ettől is többet vársz el tőlem? – kérdeztem indulatosan.

Bosszantott a tudat, hogy két nap alatt idáig jutottunk, és sürgősen le akartam állni, mielőtt még több faszságot csinálok. Így is nehezen fogok tudni elszámolni a lelkiismeretemmel. Nekem semmi közöm a fiúkhoz, és úgy tűnt, sikerült kifognom az egyetlen kivételt, akihez valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag vonzódom.

– Nem kell így beszélned velem. Azt mondtad, bízol bennem. Semmi olyat nem tettem, ami miatt ennyire ki kellene borulnod. – Megbántva elfordult tőlem, és az utcát bámulta inkább.

Akkora fasz tudok lenni néha.

– Oké, igazad van – fújtam ki a levegőt, vagy inkább a füstöt, és mellé léptem –, nem ezt érdemled. Sajnálom a hangulatingadozásaimat, de próbálj megérteni. Olyan dolgokat teszek, amelyeket korábban soha, és ez megijeszt. Néha legszívesebben kihátrálnék ebből az egészből, mert nem voltam felkészülve ilyesmire. Azt hittem… Nem is tudom, mit hittem – nyögtem csüggedten.

Louis szinte szánakozva nézett rám, de lehet, csak beképzeltem ezt is.

– Nem mentem volna tovább. Mindent megmutattam neked, amire szükséged van. – A hangja csalódottnak hatott. – Most már tényleg csak a játék része maradt, de ha nem akarod tovább csinálni, azt is megértem.

Megint manipulál, éreztem. Ugyanakkor mégis hittem neki. Louis eddig még sosem csapott be. Ma sem használta ki a lehetőséget, pedig megtehette volna. Valószínűleg sokkal többet megengedtem volna neki, ha kicsit erőszakosabb.

– Folytatni szeretném – jelentettem ki határozottan. – És ígérem, nem lesz több rinyálás.

Louis megrázta a fejét.

– Nem rinyáltál, csak össze vagy zavarodva. Nincs ezzel semmi gond, Harry.

Megint mosolygott. Annyira szerettem így látni.

– El fogunk késni – néztem az órámra. – Még haza kell mennem átöltözni.

– Akkor ott találkozunk. Siess, bébi – húzott magához, és olyan érzékien csókolt, hogy attól megint megremegett a lábam.

Már semmit sem értettem. Kábán battyogtam le a kocsimhoz. Fogalmam sem volt, hogyan lesz ezután, mi fog változni, és mi nem. Csak az az egy volt biztos, hogy én magam változtam. Louis változtatott meg. Kezdtem azt hinni, hogy ő bármire képes.

Ilyen gyorsan még nem készültem el soha. Zuhanyoznom nem kellett, úgyhogy csak fogmosás, ruhaváltás, hajigazítás és egy leheletnyi parfüm után újra úton voltam. Tényleg siettem, mert nem akartam szerencsétlen Niallt velük hagyni, és ahogy az órára néztem, úgy gondoltam, talán nyolcig pont oda is érek.

Az egész hétvégét Lou-val töltöttem, és szó, mi szó, az ismerkedésünk meglehetősen intenzívre sikerült. Az érzelmi hullámvasutamat tekintve különösen. Repült mellette az idő, és tényleg jól éreztem magam vele. Ha most a szüleim látnának, tutira elvinnének valami dilidokihoz, annyira kifordultam magamból.

Csak öt percet késtem. Lou és Niall kocsiját egyből kiszúrtam a parkolóban, és amikor beléptem, láttam, hogy valóban még csak ők ketten vannak ott. Az egyik asztalnál beszélgettek, előttük egy-egy sörrel. Mielőtt odamentem volna hozzájuk, kikértem én is egy sört Carltól, az egyik pultosomtól.

– Játszani akartok? – kérdezte Carl. – Mert akkor, amint felszabadul, foglalok nektek egy asztalt.

Megfordultam. Tényleg foglalt volt az összes biliárdasztal.

– Igen, és kösz. Még várunk két vendéget. Ha megjönnek, nekik is hozz két sört, légyszi – mondtam, és a Niallék felé vettem az irányt, mert már kiszúrták, hogy ott vagyok.

Louis a megszokott módon, mosolyogva üdvözölt, de az érintést mellőzte.

– A vendéglátónak nem illik késnie – öklözött össze velem Niall.

Leültem hozzájuk.

– Bocs, csak elszaladt az idő. Mi a helyzet? Lenyugodtál már? – kérdeztem tőle.

– Te nyugodt lennél a helyemben? Azóta sem tudtam helyre rakni a fejemben a dolgot. Mégis, hogy történhetett ez meg? – tárta szét a karját, és úgy nézett rám, mintha tényleg tőlem várná a választ.

Ezt én is megkérdeztem már párszor magamtól.

– Ne rugózz ezen, haver – veregette vállba Louis. – Zayn túl jó ebben. Nem a te hibád.

– Sovány vigasz. – Niall meghúzta a sörét, és máris idegesen a bejáratot bámulta.

Én is odafordultam. Liam és Zayn sétáltak felénk. A fekete hajú srác kék farmerben és ujjatlan fekete pólóban, míg Liam világosbarna ingben és sötétzöld farmerben volt. Mindketten rohadt jól néztek ki, és ránézésre is tökéletes párost alkottak. Elsőként Lou-t üdvözölték, majd engem. Végül Zayn Niallhez lépett, és amint a barátom felemelkedett, Zayn egyszerűen szájon csókolta.

– Szia, szépségem – üdvözölte az elképedt barátomat, akinek a száján szavak helyett valami fura nyekergés szaladt ki.

– Helló – köszönt Liam is neki, de ő csak az arcát puszilta meg a kővé dermedt Niallnek.

Sosem láttam még a barátomat ennyire lefagyni és elvörösödni. Szegény, biztosan nem tudta, hogyan reagáljon. Én is így lettem volna a helyében, de hát magának csinálta. Miután mindenki leült, odahajoltam hozzá.

– Most hol van a nagy szád? – kuncogtam.

– Hagyj már! – morogta. – Majd beszélek velük később.

Carl kihozta a sörüket.

– A négyes asztal szabad. Nem ültök át oda? – kérdezte.

Egyetértettünk, hogy jobb lesz nekünk ott, úgyhogy megfogtuk a poharainkat, és áttelepültünk oda.

– Louis, leszel ellenem az első körben? – vette nyomban a kezébe az egyik dákót Liam. – Ezer éve nem játszottam.

– Akkor nagyon ki fogsz kapni – vigyorgott Louis, és már ment is játszani a barátjával.

– Mondd csak, tündérem – húzódott Zayn közelebb Niallhez. –Te is gyakran fogod a kezedben a dákót?

Épp ittam, így majdnem kiköptem a sört. Niall elsápadt, és könyörögve nézett rám, majd miután látta, hogy rám nem számíthat, Zayn felé kapta a tekintetét.

– Figyu, haver! – kezdte bizonytalanul. – Tegnap este nagyon beittam, és alig emlékszek valamire. Nem én vagyok a te embered…– magyarázkodott nyögvenyelősen, majd gyorsan ő is  beleivott a sörébe.

– Nem szükséges mentegetőznöd, kedves – simított végig Zayn az arcán. – Isteni voltál, és nagyon beindítottál.

– Jesszusom! – jajdult fel Niall, és arrébb húzódott. – Ne fogdoss, légyszi!

– Ahogy akarod – emelte maga elé a kezét Zayn. – De attól még továbbra is imádlak. Ugye leszel a partnerem a következő körben?

Niall zavartan bólintott egyet, és felém pillantgatott, hogy húzzam már ki a bajból. Megsajnáltam.

– Van ötleted erre a lakásavatóra? – tereltem más irányba a beszélgetést.

– Egy csomó ember elfér ott, úgyhogy sok mindenkit hívhatunk – csapott le azonnal a témára Niall.

– Ki az a sok mindenki? Mi leszünk öten. Mert eljöttök ti is, igaz? – néztem Zaynre.

– Ha meghívsz – biccentette a fiú oldalra a fejét mosolyogva. Zayn nagyon helyes, ez vitán felül állt. Nem csoda, hogy tegnap este Niallt is megbolondította.

– Itt az idő, hogy elhívjuk a volt egyetemi társainkat. Úgyis régóta nyaggatnak már bennünket – javasolta Niall.

– Oké, holnap megcsörgetjük őket – egyeztem bele. – Az italokat rendezem innen.

– A kaját bízd rám. – Nem is Niall lett volna, ha ez nem így van. – Viszont, kellenének valami ülőalkalmatosságok, mert tök üres a lakásod.

– A bárban vannak felfújható fotelek – szólt közben Zayn. – Azokat elvihetitek.

Közben fél szemmel Louis-t lestem. Éppen az asztalra hajolt, és erősen koncentrálva irányította a dákót a megfelelő irányba. Karján az izmok megfeszültek, és a bő atlétája belátást engedett a csupasz felsőtestére. Máris felidéztem magamban, ahogy ma hozzám simult, és milyen jó érzés volt a karjaimban tartani őt. Nyeltem egy nagyot, aztán visszafordultam a többiekhez. Zayn és Niall egészen elmerült a buliszervezésbe. Úgy tűnt, ebben is jól egymásra találtak.

– A nyertessel fogok játszani – dobta le hozzánk magát Louis.

– Ezek szerint kikaptál, drágám – húzta le magához Zayn egy csókra Liamet.

Niall megint őket bámulta, ezért megrúgtam a lábát.

– Gyere, tündérem. Most mi jövünk – fogta kézen Zayn a zavartan pislogó Niallt, aki miután eszmélt, úgy pattant fel, mintha tüskébe ült volna.

– Nem vagytok éhesek? Intézek valamit. – Én is felálltam. Ma alig ettünk, és már korgott a gyomrom.

– Megyek veled. Úgyis ismerkednem kell a hellyel – szegődött mellém nyomban Louis.

– Akkor én meg kérek egy újabb kört. Gondolom, a sör továbbra is jó lesz. – Liam intett Carlnak.

Lou-val átsétáltunk a pizzériához.

– Veled is szeretnék játszani – mondta, miközben a kínálatot szemléltük.

– Nem vagyok jó biliárdban, nem lennék ellenfél neked.

– Arra is megtaníthatlak – vonta meg a vállát.

– Meg még mire? – fordultam felé csípőre tett kézzel. – Remélem, nem megint arra gondolsz…

– Azt nem kell tanítani. Ösztönösen fog jönni – vigyorgott szemtelenül.

– Sehogy sem fog jönni, mert nem lesz még egy ilyen. Te mondtad, hogy nem mennél tovább.

Újra elfordultam tőle, leadtam a rendelésünket, és elindultunk vissza.

– Tartom is a szavam. Hozzád sem értem, mióta itt vagyunk – motyogta Louis.

Ez igaz, és be kellett vallanom, hiányzott is.

– Csak azért, mert megbeszéltük, hogy itt nem – cáfoltam rá az állítására.

Nem felelt, csak mosolygott. Hát, persze, hogy igazam volt. Csak emiatt fogta vissza magát.

– A barátod most nem részeg, ugye? – kérdezte kuncogva, és máris láttam, mire gondol.

Niall az asztalra hajolva állt, mögötte Liam segédkezett neki irányba igazítani a dákót. A póz meglehetősen félreérthető volt, de a barátom csak elvarázsolva vigyorgott, ahogy Zayn is, aki elégedetten figyelte a jelenetet.

Basszus! Mi ütött Niallbe?

– Én már semmin sem lepődök meg – grimaszoltam, és visszaültem a helyemre.

– Tudod, nincs ebben semmi. – Louis közelebb húzta hozzám a székét. – Nem Niall az egyetlen hetero, akit Zayn képes befűzni. Magam sem értem, hogy csinálja, de nem tudnak ellenállni neki.

Gyanakodva néztem rá.

– Te is köztük voltál, igaz?

– Mármint, aki nem tudott ellenállni? – vonta fel a szemöldökét, majd elnevette magát. – Nos, igen. Egyszer, régen…

Annyira tudtam.

– Elmeséled?

– Semmi különös – dőlt hátra Louis. – A bárjában ismerkedtünk meg, és nála kötöttem ki. Annyira gyorsan megtaláltuk a közös hangot, hogy rájöttünk, mi barátként jobban működnénk együtt. Ez azóta is így van.

Zaynre néztem. Fura volt a gondolat, hogy ők egyszer lefeküdtek egymással.

– És Liam? – kíváncsiskodtam tovább.

– Vele nem – rázta a fejét Louis. – Ő is Zaynnel kavart, így barátkoztunk össze.

Ekkor beugrott, hogy egyszer sem kérdeztem meg Louis-tól, neki van-e valakije. Habár sejtettem, hogy nincs, de alkalmi partnerei biztosan akadtak.

– Neked van valakid? Úgy értem, néha…

Louis hosszan a szemembe nézett, mintha szándékosan akarna húzni. A számat rágcsálva vártam a válaszára.

– Nem néha, édes – felelte röviden, és a barátaira nézett.

Ledöbbenve felejtettem rajta a tekintetem.

Lehet, Louis-nak most is van valakije?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése