Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. november 7., kedd

Végzetes alku - 9. fejezet



Louis

A játékterem, ahogy Harry hívta, egy rohadt nagy komplexum volt. Egy kis előtéren keresztül juthattunk be, ahol a téli időszakban ruhatár üzemelhetett, és onnan rögtön a billiárd terembe léptünk. Legalább nyolc asztal sorakozott egymás mellett. Mögöttük western hangulatú asztalok, és ugyanilyen stílusú bárpult, ahol az italokat szolgálták fel. Baloldalon egy üvegfallal leválasztva a bowling terem helyezkedett el, külön recepcióval és cipőtárolóval. Egy fiatal lány állt a pult mögött, felénk intett. Ezen a részen a helyiség jobbra L alakban kiszélesedett, tele pakolták csocsó asztalokkal és a falakon pedig darts táblák lógtak. A teremben már most is elég sokan voltak, főleg fiatalok.

– Na, hogy tetszik? – állt meg Harry.

– Nem rossz – bólintottam elismerően. – És mit kellene csinálnom?

– Mihez lenne kedved? A pultban jól lehet keresni, de a bowlingnál is bőséges borravalót szoktak hagyni a vendégek. Vannak céges összejövetelek, ott szintén, a versenyeknél pedig minél több a nevező, annál nagyobb a jutalék – darálta Harry. – Tíztől tízig vagyunk nyitva, hétvégén pedig éjfélig, így értelemszerűen két műszakban van a váltás. Kajálni is tudsz, mert van egy kisebb pizzériánk, és más egyebek – mutatott a darts terem felé, ami mögött tényleg egy kis kajálda húzódott, amit eddig észre se vettem.

– Hú, te aztán gyorsan elhadartad – nevettem. – A pultos munka tökéletes lesz. Abban legalább otthon érzem magam. De ez a hely sokkal nagyobb, mint gondoltam. Te vezeted egyedül?

– Annyira nincs sok macera vele. Gyere, megmutatom az irodámat – indult el Harry a bowling pult irányába, és bevezetett egy kis folyosóra. – Itt vannak az öltözők, ez pedig az irodám – tárt ki előttem egy ajtót. – Nézz csak szét. Addig hozok valamit inni. Kávét is kérsz?

– Az jó lenne, köszönöm – biccentettem, és Harry elsietett, én pedig beljebb léptem.

A helyiség meglepően tágas és világos volt. A jobb oldali falon szinte végig polcos szekrények sorakoztak, rajtuk színes mappákkal. Középen, a hatalmas ablak előtt egy íróasztal, baloldalon pedig bőr kanapé, két fotellel, és köztük asztalka. Mellettük egy mini bárpult. A szabad falfelületeken néhány kép lógott, az ablak mellett óriási legyezőpálma állt. Nem volt túl fényűző a berendezés, de egyszerűnek sem mondtam volna.

Mélyen beszívtam Harry illatát, melyet a kis iroda megőrzött. Odáig voltam ezért a fiúért. Igaz, ma csalódást okozott a kiselőadásával, és hogy tényleg részegen chatelt velem, de máris rácáfolt az egészre, amikor a kocsiban önként megcsókolt. Szegény teljesen össze lehet zavarodva, ezért nem haragudtam rá. Sejtettem, hogy ez lesz, és így is sokkal nyitottabb, mint ahogy az várható lett volna. Nekem van időm. Most pedig, hogy itt fogok dolgozni, főleg…

– Hoztam üdítőt és vizet is. Nem tudtam, melyiket szereted jobban – jött be Harry egy tálcát egyensúlyozva a kezében.

– Figyelmes vagy. Legalább elmondhatom, hogy egyszer a főnököm szolgált ki engem – tréfálkoztam.

– Te már a barátom is vagy. Azt hiszem – pislogott rám édesen.

– Azt hiszed?

– Hát… eljöttél velem bútort venni – nevette el magát zavartan. – Ilyet csak barátok tesznek meg egymásért.

Vagy a szerelmesek, de ezt csak gondolatban tettem hozzá.

– Örülök, hogy van egy új barátom – hagytam ennyiben a dolgot.

Leültünk. Ő a kanapéra, én a fotelbe, és kávéztunk, közben Harry a munkáról beszélt.

– Általában jó a hangulat, úgyhogy remélem, jól érzed majd magad itt. Fiatalok a kollégák, a vendégkör pedig elég vegyes. Balhés egyének ritkán bukkannak fel, de este nyolctól van két kidobónk is, ha mégis gond lenne.

– Olyat lehet kérni, hogy állandó délutános legyek? Későn fekvő és későn kelő típus vagyok – árultam el neki az egyik rossz szokásomat.

– Hm, szerintem megoldható. Az egyik srác nemrég kérdezte, nem lehetne-e mindig délelőtt. Vele megdumálhatod majd. Tim a neve. Hétfőn bemutatlak mindenkinek. – Harry most úgy tárgyalt velem, mint egy igazi üzletember. Még a tartása is olyan volt, ahogy keresztbe vetett lábakkal, a csészéjét elegánsan a kezében tartva ült.

– Köszönöm, és a kávét is. Nem a telefonod csörög? – kérdeztem, mert rezgést hallottam valahonnan.

Harry a farzsebéből előhúzta a készüléket.

– Niall az – mondta, és kihangosította, de a mutatóujját a szájára tette, hogy maradjak csöndben.

– Mizu? Kialudtad magad? – kérdezte vigyorogva a barátjától.

– Harry Styles, te hülye fasz! Miért nem állítottál le? – ordította Niall.

Harry a szája elé tette a kezét, úgy kuncogott. Nagyon édes volt.

– Nem értelek. Történt valami? – játszotta a hülyét.

– Hogy történt-e? Az előbb hívott fel Zayn, hogy lenne-e kedvem egy hármashoz – kiabált Niall magából kikelve.

Erre már nekem is vissza kellett tartanom a nevetésemet. Ez tipikusan az én Zayn barátom.

– És mit válaszoltál neki? – kérdezte Harry.

– Neked elmentek otthonról? Mit válaszoltam volna? Harry, én tényleg csókolóztam mindkettővel?

– Ha nem hozlak haza, szerintem, most ülni sem tudnál – felelte Harry röhögve.

Elismerően bólintottam egyet, milyen járatos a témában.

– Istenem, Harry! Elvittél egy melegbárba, és máris buzi lett belőlem – jajgatott Niall.

Ekkor már kipukkant belőlünk a nevetés. Harry a könnyeit törölgetve válaszolt.

– Hogy te mekkora egy idióta vagy, Niall! Itt van mellettem Louis is, és szakad a nevetéstől.

– Mi? Hogy tehetted ezt velem? Amúgy, szia, Louis! Nincs semmi bajom a melegekkel, meg a haverjaiddal se, csak…

– Hagyd már! – állítottam le. – Nehogy magyarázkodni kezdj nekem! Jól érezted magad, és kész.

– Basszus! Ez olyan kínos. Nem futunk valahol össze dumálni? – kérdezte Niall.

– Úgyis meg kellene beszélnünk a lakásavatót. Egy biliárd parti? Elhívjuk a másik két fiút is, és legalább tisztázhatjátok a félreértéseket – javasolta Harry.

– Ne már! Tényleg találkoznom kell velük? Le fog sülni a pofámról a bőr – sopánkodott Niall.

– Úgyis találkoznod kell velük, mert őket is meghívnám. Semmi értelme bujkálnod – szidta le Harry.

Hallottuk, ahogy Niall egy hatalmasat sóhajt.

– Oké, addig összeszedem magam. Hányra menjek?

– Nyolcra, és nincs piálás! – adta parancsba Harry, majd kinyomta a telefont.

Én csak mosolyogva a fejemet ráztam, majd felálltam.

– Imádom ezt a srácot. Zayn tuti kicsinálja.

– Dehogy is. Sokat ittunk tegnap. Egyikünk sem ilyen – ellenkezett Harry, és zsebre dugta a telefonját. – Akkor? Felhívod őket?

– Egyikőtök sem ilyen? – hagytam figyelmen kívül a kérdését, és közelebb léptem hozzá. – Neked nagyon is olyannak kell lenned.

– Már bizonyítottam, hogy tudok olyan lenni – felelte, és dacosan állta a tekintetem.

– Józanul is? – vontam fel a szemöldököm.

Harry elmosolyodott.

– Az üzletben és a kocsiban is megcsókoltalak.

– Úgy kell rám nézned és hozzám érned, mintha tényleg akarnál engem, édes. Különben nem fognak hinni neked.

– Mindig becézgetsz – terelt aranyosan elpirulva, és elnézett más irányba.

– Nem csak szavakkal becézgetnélek – emeltem meg az állát, hogy rám figyeljen. – Egyszer meg kell engedned, Harry. Tudnod kell milyen érzés. Úgyhogy készülj fel rá lelkileg.

Nyelt egy nagyot.

– Ez hülyeség – lépett el előlem idegesen. – Menjünk inkább.

Nem szóltam egy szót sem. Kifelé menet felhívtam Liamet, és megbeszéltem vele a nyolc órát. Még Zaynnél volt, mindketten örültek ennek az esti programnak.

Beültünk a kocsiba, és szótlanul tettük meg a hazafelé utat. Harry fortyogott magában, és vártam, mikor fog kitörni belőle. Egészen hazáig bírta, de amikor leparkolt a lakásom előtt, kifakadt.

– Csak azért kérsz ilyesmit, mert ki akarod használni a helyzetet. Egyáltalán nem kell semmit sem csinálnunk egymással. A szüleim előtt nem fogunk szexelni. Elég egy kézfogás és egy puszi. Még a csókolózásra sincs szükség – háborgott, én pedig türelmesen hallgattam. – Ne legyél egy perverz fasz, aki ártatlan fiúkon élvezkedik.

Erre majdnem felkacagtam, de visszafogtam magam, és felé fordultam.

– Rendben, Harry. A kezemet már meg mered fogni és egy puszi sem esik nehezedre. Így már nincs szükséged rám. Mivel a te lakásod még nem alkalmas vendégfogadásra, ezért hívd meg a szüleidet holnap estére hozzám, és mutass be nekik. Ezzel le is zárhatjuk ezt az egészet – közöltem, majd kinyitottam az ajtót, és a válaszát meg sem várva, rácsaptam.

Felmentem a lakásomba, és megálltam az ajtó előtt. Vártam a kopogtatást. Két perc sem telt bele, már hallottam is a lépteit. Kitártam az ajtót, mielőtt bekopoghatott volna. Harry egy másodpercre meglepődött, aztán rögtön olyan hévvel esett nekem, hogy majdnem mindketten hanyatt vágódtunk. Az ajkaimat falta, és a pólót cibálta rólam. Imádtam, amiért bizonyítani akar, de meg kellett állítanom, mert nem szerettem volna, hogy később megbánja.

– Nyugi, életem – fogtam két tenyerem köze a kipirult arcát. – Csak lépésenként, oké? Gyere velem – megfogtam a kezét, és bevezettem a hálószobámba.

Megálltunk az ágyam előtt.

– Most már leveheted a pólómat – adtam meg neki az engedélyt.

Harry határozottan nyúlt hozzám. Még tombolt benne a bizonyítási vágy. Ezt akartam elérni nála.

– Leveszem a tiédet is – figyelmeztettem előre, és megfogtam a pólója szegélyét. Addig nem mozdultam, míg nem bólintott.

Ott álltunk félmeztelenül, és egymást szemléltük. Végre láthattam a tetoválást, amiről tegnap este beszélt nekem. A hasa fölött valóban egy nagy pillangó húzódott. Gyönyörű volt, akárcsak Harry egész teste.

– Bízz bennem, rendben? – néztem bele az izgatottan csillogó szemébe.

Harry ismét bólintott. Megfogtam a kezét, és magammal húztam az ágyra. Egymás mellé feküdtünk. Rámosolyogtam, ő pedig visszamosolygott rám. Bakker, hogy egy pillanat alatt képes ennyire megdobogtatni a szívemet.

A mutatóujjammal megérintettem az arcát, és lassan végighúztam rajta, majd megállapodtam a száján. Megnedvesítette az ajkait, és felém hajolt. Finoman érintettük egymást, a csókunk is épp ilyen lágyan indult. Átkaroltam a derekát, és közelebb húztam magamhoz. Meztelen bőrünk összeért. Csodálatos érzés volt. Harry a tarkómra csúsztatta a kezét, és elmélyítette a csókunkat. Nyelve egyre erőszakosabb harcot vívott az enyémmel.

– Annyira finom vagy – morogtam bele a csókunkba, és gyengéden beszívtam az alsó ajkát.

Harry felnyögött, majd hanyatt feküdt, magára húzva engem. Semmi egyebet nem csináltunk, csak nagyon hosszan csókolóztunk és egymást simogattuk. Azt akartam, hogy Harry ismerkedjen az érzéssel, ő pedig teljesen átadta magát nekem. Tenyere a hátamra simult, időnként lecsúsztatta a derekamig, majd vissza. Megfogtam a csípőjét, és újra magam felé fordítottam. Egy hangos sóhaj hagyta el az ajkait, mikor az ágyékomat az övéhez dörgöltem.

– Még mindig bízz bennem – suttogtam az ajkaira.

Tágra nyílt szemekkel hagyta, hogy kigomboljam a nadrágját. Csak azért tettem, hogy kényelmesebb legyen neki, mert a merevedése legalább olyan fájdalmasan kínozhatta, mint engem. A saját nadrágomat is kigomboltam, lehúztam a cipzárt, és újra Harry ajkaira borultam. Szenvedélyesen csókolt vissza, és amikor megérezte, hogy csak az alsónadrágunk választja el egymástól az erekciónkat, a hajamba markolva nyomult hozzám.

Szeretkezést imitálva mozgattam a csípőmet. Harry a karjaim között nyöszörgött, és levegő után kapkodva próbált tovább csókolni. A fenekére csúsztattam a kezem, és egyre erotikusabb mozdulatokkal dörgölőztünk egymáshoz.

– Lou… Lou… – A nyakamba fúrta a fejét, a vállamba mart, és hangosan a fülembe nyögve elélvezett.

Ez valami eszméletlen jó volt, csak sajnos én nem értem a végére, de így sem bántam, mert ő legalább jól érezte magát. Az arcát továbbra is elrejtette előlem, és nem mozdult.

– Hé! – mozgattam meg gyengéden. – Ez nem kínos, életem, hanem gyönyörű. Nincs miért szégyenkezned. – Megismertem már annyira, hogy tudjam, miért nem néz rám. – Velem is megesik. Nézz rám, bébi – biztattam.

Harry felemelte a fejét. Arca szépségesen kipirult.

– Adok egy tiszta alsót, menj, zuhanyozz le! Nekem még van egy kis dolgom – böktem a fejemmel az azóta is vigyázzba álló farkam felé.

– Bocs, hogy… – kezdte volna, de a szájára tettem az ujjam.

– Nincs miért bocsánatot kérned. Csodálatos volt. – Állításomat egy csókkal is megpecsételtem.

Kimásztam az ágyból, és elővettem a fiókból egy tiszta bokszert.

– Hamarabb végzek, mint te – kacsintottam rá, és a kezébe nyomtam.

10. fejezet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése