Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. november 9., csütörtök

Végzetes alku - 15. fejezet


 Louis

Még mielőtt elaludtam volna, küldtem egy üzenetet Harrynek, hogy csörgessen, mielőtt jön értem, mert nem akartam feleslegesen korán kelni, ha nem muszáj. Boldogan és kielégülten hunytam be a szemem. Nem gondoltam volna, hogy már ma elérünk idáig, és ez rettenetesen elégedetté tett. Már csak egy lépésre voltam attól, hogy Harry ténylegesen az enyém legyen. Egyedül csak abban voltam bizonytalan, mennyire kezelhetem kész tényként azt, ami köztünk van, vagy inkább továbbra is legyek vele óvatos. Semmiképpen sem szerettem volna elriasztani, hogy aztán ismét kihátráljon a dologból. Az óvatosság mellett döntöttem. Abból nem lehet baj.

Az üzenet délelőtt fél tizenegykor érkezett Harrytől. Rendes volt, amiért hagyott sokáig aludni, de a készülődésre annál kevesebb időm jutott, ugyanis azt írta, már úton van. Villámgyorsan zuhanyoztam és öltöztem, közben főtt a kávém, és még a cigimet is csak félig szívtam el, annyira siettem. A fogamat mostam, mikor csengetett. A fogkefével a kezemben mentem ajtót nyitni neki.

– Te tényleg most keltél fel? – kuncogott édesen, amikor meglátott.

– Mondtam, hogy sokáig alszok – motyogtam fogkrémmel tele szájjal, és elindultam vissza a fürdőbe.

Harry követett, de a konyhában maradt, amíg én elvégeztem magamon az utolsó simításokat. Mikor visszamentem hozzá, épp a tegnap és a ma reggel hátrahagyott poharaimat mosta el.

– Nincs ettől fontosabb dolgod? – álltam meg mellette, máris a csókját követelve.

– Nem tudom, mire gondolsz – incselkedett velem, és olyan édesen beharapta az alsó ajkát, hogy kénytelen voltam azonnal kisajátítani.

Szerettem, amikor csók közben a nagy tenyerét az arcomra fekteti, mert így olyan bensőségesnek hatott az egész. Lassan, érzékien csókolt vissza, majd rám nézett, és mosolyogva megigazította a szemembe lógó hajamat.

– Én nem tudom, hogyan kell egy fiúnak udvarolni, de szép vagy, Lou – mondta.

Minden erő kiment a lábamból, annyira meghatottak ezek a szavak. Harry egyszerre volt végtelenül aranyos, kedves és ártatlanul szexi.

– A legtökéletesebb módját választottad. Te is gyönyörű vagy, bébim. Számomra a legszebb. – Persze, hogy újra megcsókoltam. Azt éreztem, Harry már tényleg az enyém.

– Mennünk kellene – bontakozott ki az ölelésemből. – Így is jóval később jöttem.

Szívesebben csináltam volna valami mást, de már ennek is rohadtul örültem. Sokkal többet kaptam tőle, mint vártam.

– Akkor az italokért megyünk először? – vettem kézbe a telefonom és a kulcsom.

– Igen, és visszafelé beugorhatunk Zaynhez. Szerintem, már nem is lesz időd hazajönni munka előtt. Nem gond? – kérdezte, mikor az ajtót zártam.

– Nem. Inkább veled vagyok, mintsem itthon ücsörögjek egyedül – feleltem, mire Harry arcára újra boldog mosoly ült ki.

Útközben felsorolta, miket kell majd beszereznünk, és kérte, én is tartsam észben, hogy semmi se maradjon ki. Olyan felszabadultan csacsogott, mint talán soha eddig.

– Délután nem leszek bent végig. Haza kell ugranom, mert még elég sok cuccom maradt a szüleimnél, és mióta eljöttem, nem is voltam otthon – mondta, mikor odaértünk a nagykereskedéshez.

– Te vagy a főnök, neked nem kötelező egész nap bent lenned – feleltem, de semmi rossz érzésem nem volt ezzel kapcsolatban. Ezek tények, és én így is örültem, hogy a közelében lehetek.

Harry egy nagyot sóhajtott.

– Szeretem a szüleimet, de most szívesebben lennék bent. Anyám még mindig nem emésztette meg a szakításomat – árulta el, miután kiszálltunk.

– Még egy hét sem telt el azóta. Legyél türelmesebb velük – simogattam meg a hátát, és máris elégedetten mosolyogtam, mert Harry nyúlt a kezem után, nem nekem kellett megtennem.

Bent aztán kétfelé szakadtunk. Harry a borokhoz ment, rám pedig a töményeket bízta, hogy gyorsabban végezzünk. Jól telepakoltam a bevásárlókocsit, és amikor visszamentem, Harry már a vitrinbe zárt, piszok drága italokból válogatott.

– Ki az az idióta, aki ennyi pénzt ad azért, hogy ugyanolyan hülye részegre igya magát, mint egy olcsó vacaktól? – nézegettem egy konyakot, ami nagyjából egyhavi fizetésembe került.

– Azt történetesen az apámnak veszem – árulta el Harry.

– Ó, akkor visszaszívom az idióta szót – kuncogtam.

– Majd te is lehetsz hülye részeg tőle, mert a közös vacsoránkra vettem. Ez apa kedvence.

A pénztárhoz mentünk.

– Szerintem elég, ha csak őt leitatod, engem nem muszáj. Még a végén túlságosan is megbotránkoztatnám őket.

Harry egy kisebb vagyont hagyott ott, és a csomagtartója tele lett, pedig sört nem is vettünk.

– A foteleket csak a hátsó ülésre tudjuk tenni. Beférnek? – kérdezte, és lecsukta a csomagtartót.

– Össze vannak hajtva, úgyhogy elvileg be. De ha nem, megkérjük Zaynt, hogy segítsen elhozni – vontam meg a vállam, és amint beültünk, tárcsáztam is haveromat. Kihangosítottam, mert közben bekötöttem magam.

– Remélem, fontos, amiért kiugrasztottál Niall ágyából – szólt bele a barátom.

Harry azonnal rám kapta a tekintetét.

– Bocs, nem tudtam, hogy még nála vagy. Úton vagyunk a fotelekért – válaszoltam vigyorogva, mert Harry olyan édesen csodálkozó pofát vágott.

– Akkor adjatok fél órát – érkezett Zayn válasza.

– Nem kell kapkodnod, megvárunk – nyomtam ki, és máris vártam, Harry kérdéseit.

– Nála aludt? – kíváncsiskodott egyből.

– Hallhattad.

– Te tudtál róla?

– Említette Zayn, hogy elmegy hozzá, szóval, igen – bólintottam.

Harry elgondolkodva figyelte az utat, majd egy idő után újra rám nézett.

– És szerinted megtörtént az is?

Cuki volt, ahogy belepirult a kérdésbe.

– Zaynt ismerve, ezer százalék – vágtam rá nevetve. – De hogy megnyugtassalak, szerintem Zayn volt annyira figyelmes, hogy ne ő dugja meg először a barátodat. Biztosan átengedte neki a lehetőséget.

– Jézusom, Lou! – fordította el Harry zavartan a fejét.

– Ne mondd, hogy nem érdekelnek a részletek, és nem kell ilyen szégyenlősnek lenned. Ha nőkről lenne szó, könnyebben beszélnél róla?

– Az teljesen más – tiltakozott.

– Miért lenne más? Mindkettő szex, semmi különbség nincs.

– Nem vitatkozok veled – morogta aranyosan.

– Akkor kérdezz, mert biztosan sok dolog foglalkoztat – biztattam.

Közben odaértünk a bár elé, de nem szálltunk ki, hanem a kocsiban várakoztunk Zaynre.

– Nehéz kérdezni – fordult felém Harry –, de leginkább az érdekelne, hogy te… vagyis, hogy van ez nálatok? Mi alapján dől el, hogy ki…? – dadogta édesen.

– Arra gondolsz, hogy ki az aktív és ki a passzív? – kérdeztem, és Harry bólintott. – Vannak, akik kimondottan csak aktívak, de sokan mindkét szerepet vállalják, ők az unik. Mások csak passzívak szeretnek lenni. Úgyhogy néha nem árt tisztázni az adott partnerrel, mit vállal, de egyébként semmi sincs kőbe vésve.

– És te? – nézett rám azokkal a gyönyörű zöld szemeivel.

Örültem, hogy egyre nyitottabb, és már kérdezni is mer, ráadásul a szemembe néz közben.

– Általában aktív vagyok – árultam el neki, és persze erre rögtön zavarba jött, mert elkapta rólam a tekintetét, és a sebváltót piszkálgatta.

– Értem – motyogta, és elmosolyodott.

– Min mosolyogsz?

– Csak eszembe jutott, amit a segítségedért cserébe kértél, és elég nehéz elképzelni, hogy én…

Komolyan mondom, Harry zabálnivaló volt ilyenkor. Áthajoltam hozzá, megemeltem az állát, és megcsókoltam.

– Én is vagyok olyan figyelmes, mint Zayn – suttogtam az ajkaira. – Ha csak ezen múlik, nem kell aggódnod.

Boldog voltam, hogy Harry már ezen gondolkozik. Persze, még bizonytalan, de ez érthető.

– Ezt ne vedd készpénznek. Nem ígértem semmit, csak beszélgetünk róla – visszakozott nyomban. – Tegnap jó volt veled, és sosem hittem, hogy képes vagyok ilyesmire, de attól még minden nagyon új nekem. Még nem tudom, mit akarok, Lou. – Tekintete kétségekről árulkodott.

– Semmi baj, megértem – simogattam meg az arcát. – Van időnk.

Nyugtatni akartam, mert féltem, hogy kihátrál. Tényleg visszább kell fognom magam, mert rövid idő alatt rengeteg mindent zúdítottam rá.

– Megjött Zayn – bökött a fejével mögém.

Megfordultam, és valóban, a barátom fekete sportkocsija állt mellettünk, Zayn pedig már ki is szállt.

– Valami érdekes van ott bent, mert akkor én is beülök! – kopogtatta meg az ablakomat.

Kinyitottam az ajtót, és kiszálltam, aztán összepacsiztunk.

– Csak beszélgettünk.

– Dughattatok is volna – kacsintott Harryre, aki épp akkor kerülte meg az autót, és máris fülig pirult.

– Szörnyű, milyen szabadszájúak vagytok – fogott kezet Zaynnel.

Zayn sejtelmesen rámosolygott, és kinyitotta az ajtót.

– A barátod sokat tud majd mesélni erről.

– Biztos vagyok benne, hogy fog is – kuncogott Harry.

A raktár felé tartottunk.

– Akkor most ti… – folytatta Harry.

Zayn halkan felnevetett.

– Igen. Együtt vagyunk.

Harry eltátotta a száját.

– Hármasban?

Követtük Zaynt a raktárba.

– Így alakult – vonta meg a barátom a vállát. – Liamnek is nagyon bejön Niall, így nem volt szívem kisajátítani.

– Úgy beszélsz róla, mintha valami tárgy lenne – adott hangot Harry a nemtetszésének.

Én csak érdeklődve hallgattam a párbeszédüket. Nem szóltam közbe, mert jól ismertem Zaynt. Harrynek nem volt miért aggódnia.

– Ez a legkevésbé sem igaz – rázta a fejét Zayn. – A barátod mindent meg fog kapni tőlünk, amire csak vágyhat. De ha bármi miatt panaszkodni fog, én leszek az első, aki bocsánatot kér tőled, amiért rosszul bántam vele.

Harry döbbenten hallgatta a barátomat. Ilyet biztosan nem mindennap hall valaki szájából.

– Oké, csak féltem, hiszen a barátom – sóhajtott egy nagyot.

– Erre valók a barátok – veregette meg Zayn Harry vállát, és máris témát váltott. – Nos, ezek lennének azok – mutatott a becsomagolt, egymásra stócolt halmokra.

– Ennek csak egy része fér be hozzád – állapítottam meg rögtön.

– Tele van a csomagtartóm piával – magyarázta Harry Zaynnek.

– Akkor berakjuk a furgonba. Mindjárt megkeresem a kulcsát – ajánlotta, és magunkra hagyott.

Harry rögtön hozzám fordult.

– Szerinted megbántottam?

– Nem. Zayn nem sértődékeny, és érthető, hogy aggódsz a barátodért – adtam egy nyugtató puszit a szájára.

– Akkor jó, mert nem akartam megsérteni, de nem szeretném, ha csak játszanának Niall-lel.

– Nem fognak. Zayn törődni fog vele, és ha engem kérdezel, szerintem egy kicsit bele is zúgott.

Harry aranyosan elmosolyodott.

– Megnyugtattál.

Zayn hozta a kulcsot, és elkezdtük kihordani a csomagokat. Utána még a zenecuccot is összepakoltuk, és elindultunk Harry lakására, Zayn pedig követett minket a furgonnal.

– Menő a lakásod – dicsérte meg Zayn, amint felértünk.

– Csak még kissé üres, de kösz. Kértek valamit inni? – kínált bennünket Harry.

Mindketten vizet kértünk, aztán behordtuk a liftből a holmikat, amit eddig kitámasztva hagytunk, hogy még véletlenül se hívja le senki.

– A kompresszor is ott lesz valamelyik zsákban, amivel felfújhatjátok őket – magyarázta Zayn. – De majd úgyis eljövünk segíteni berendezkedni.

– Ez rendes tőletek – biccentett felé Harry.

– Akkor én megyek, ha nem kellek. Szombaton találkozunk.

– Kösz mindent! – mondtuk szinte egyszerre Harryvel.

Kikísértem Zaynt, és amikor visszamentem, Harry már valami kaját melegített a konyhában.

– Ebédelsz velem, ugye? – nézett rám csillogó szemekkel.

– Ha ilyen szépen kéred. – Odaléptem hozzá, és átöleltem a derekát. – Örülök, hogy akkor ez az őrült ötleted támadt, mert így most itt lehetek veled.

Olyan szívesen elmondtam volna neki, mennyire nagyon szeretem, de még korai lett volna, azonban azt akartam, hogy érezze, fontos nekem.

– Gondolj csak bele, mi lett volna, ha akkor Liam szolgál fel nekünk – nevetett édesen.

– Nem, ebbe inkább nem akarok belegondolni – ráztam a fejem kacagva. – Akkor most lehet, hogy ketten oktatnának téged.

– Mert szerinted nem utasított volna vissza? – vonta fel a szemöldökét Harry.

– Biztos, hogy nem. Liamnek is van szeme, és szeret játszani is. Tutira meg akart volna kapni.

– Épp az előbb nyugtattál, hogy megbízhatok bennük – emlékeztetett.

– Ez így is van, attól még tetszel nekik, csak tiszteletben tartják, hogy hozzám tartozol.

A mikró már türelmetlenül jelezte, hogy lejárt, de Harry még mindig engem nézett.

– Hozzád tartozok?

– Ki máshoz? – kérdeztem vissza.

– Igaz – mosolyodott el újra, és kivette az ételt.

Annyira jó érzés volt, hogy óráról órára egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Ennek már nem szabad rosszul elsülnie, mert azt nagyon nem viselném jól. Ahhoz már túlságosan szerelmes voltam. Harry az első fiú, akivel csakis hosszútávra tudtam tervezni, és akit soha nem engedtem volna el magam mellől.

A kérdés már csak az, vajon ő is így fogja-e gondolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése