Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. november 25., szombat

A nagy szívrablás - 17. fejezet


 

Louis

Láttam Harryn, hogy egészen megdöbbent azon, amit látott. Mármint nem volt megbotránkozva, csupán nehezen akarta elhinni a történteket. Zayn mindig is megszerezte magának, akit nagyon akart, és erre több trükk is volt a tarsolyában. Igaz, eddig csak meleg fiúkkal volt dolga, de azok közül sok olyat elcsábított már, akik párkapcsolatban éltek.

– Milyen betegséget találhatott ki Zayn? Tuti valami halálosat – töprengett Liam vigyorogva.

– Fogadni mernék, beadta Niallnek, hogy hamarosan meg fog halni, és az utolsó kívánsága egy jó kis kufirc – nevetgélt Brandon is.

Még mindig a tornácon ültünk, mert nem tudtuk, mikor mehetünk vissza.

– Tényleg szerelmes Niallbe? – nézett rám Harry.

Bólintottam.

– Ne félj, nem fogja többé átverni. Gondolom, jobb ötlete nem volt, mert a barátod elég nehéz eset – válaszoltam.

– Jó, de akkor is… – forgatta a szemét, majd elnevette magát. – Basszus, milyen naiv ez a Niall!

– Az, de azt hiszem, amit láttunk, az alapján egyértelmű, hogy nem csak a kitalált betegség miatt tette meg. Szerintem, ő is belezúgott Zaynbe.

Harry a homlokát ráncolva gondolkozott, majd a fülembe súgott.

– Amikor itt aludtunk, otthon az első dolga volt, hogy kiverje a zuhany alatt.

Hátrahajtott fejjel nevettem, majd én is visszasúgtam.

– Miután elmentél, én is megtettem.

– Ó, tényleg? Pedig lerendezve hagytalak itt – harapta meg a fülcimpámat.

– Ránk nem tartozik? Miért pusmogtok? – kért számon minket Brandon.

– Pont azért, mert nem tartozik rátok – feleltem, és közelebb húztam magamhoz Harryt.

– Ti legalább nem cirkuszoltatok. Jól mutattok együtt – dicsért Liam.

Brandon átcsúszott az ölébe.

– Mi is, nem?

– De igen, édes. Te mellettem mutatsz a legjobban – cirógatta Liam a fiú arcát, majd megcsókolta.

Tényleg passzoltak egymáshoz, és azon töprengtem, Liamet vajon miért nem zavarja, hogy akkor este mi is megdugtuk Brandont. Igaz, nekem csak rémlett a dolog, Zayn pedig egyáltalán nem emlékezett rá, de hát na… mégis csak felpróbáltuk a fiúját.

– Nekünk lassan indulnunk kellene, és még a felvételt sem töltöttem fel a gépre – mondta Harry, és felállt. – Bármit is csinálnak, összeszedem Niallt.

– Milyen felvételt? – kíváncsiskodott egyből Brandon.

– Kapcsold be a laptopot, és mindjárt meglátod – nyitottam be én elsőként a házba.

Zayn és Niall a kanapén ültek összegabalyodva, és beszélgettek, de miután beléptünk, rögtön szétváltak.

– Bocs, haver, de nekünk mennünk kell, majd folytatjátok legközelebb – intett a fejével Harry, és közben odaadta nekem a telefonját.

Egy pillanat alatt feltöltöttük a gépre a rövid videót, és máris búcsúzkodhattam tőle. Szokás szerint a kocsijáig kísértem, de ezúttal Zayn is kint ölelgette Niallt a tornácon.

– Vigyázol magadra, igaz? – néztem azokba a gyönyörű zöld szemekbe.

– Igen, de te is. Nem szeretném, ha még jobban összetörnéd magad, és a többiekre is figyelj oda.

– Úgy lesz, de muszáj tovább gyakorolnunk, te is tudod. Jó lenne a hétvégén túl lenni ezen az egészen – sóhajtottam, mert már minden vágyam az volt, hogy kizárólag csak vele lehessek.

– Csak akkor vágunk bele, ha minden flottul megy. Ma elkészítem a rajzot, és ha megvan a kód, azonnal jövök vissza hozzád – tett ígéretet Harry, és megcsókolt.

Még mindig felállt az összes szőr a karomon a nyelvjátékától, és más egyéb is megmozdult a nadrágomban. Képtelen voltam betelni vele, de hát még túl sok idő nem jutott egymásra.

– Ha bármi van, csörgessétek Niallt – vált el tőlem, és én ismét kénytelen voltam végignézni, ahogy kigurulnak a háztól.

Zayn is hasonló elkámpicsorodott képpel bámult utánuk.

– Visszajönnek, nyugi – karoltam át a vállát, és bementünk a házba.

Liam és Brandon már elmélyülten tanulmányozták a felvételt. Zayn még azt sem tudta, miről van szó, így kíváncsian ült le hozzájuk.

– Láttátok, milyen rohadt sok lóvé van bent? – kérdezte Liam.

– Én még nem, mutasd – kérte Zayn.

Liam a végére pörgette a felvételt, és megállította a képet. Én is újra megnéztem. Hát tényleg kibaszott sok volt.

– Meg kell csinálnunk, fiúk! – közölte határozottan Liam.

– Oké, akkor kajáljunk, aztán próbáljuk megfejteni a kódrészletet, ami látszik a felvételen. Utána pedig nyomás edzeni! – csaptam össze a tenyeremet.

Úgy is lett. Bekaptunk pár egyszerű szendvicset, majd piszok sokszor átnéztük a felvételt, és egy papírlapra leírtuk, amit már tudunk, és azt is, amiben bizonytalanok voltunk. Mindenképpen szükség lesz egy újabb felvételre ahhoz, hogy meglegyen a teljes kód. Utána már semmi más nem marad, mint lépésről-lépésre megtervezni az egészet.

– Tényleg egy hülye agydaganatot hazudtál neki? – kérdeztem Zaynt kocogás közben.

– Muszáj volt, különben nem engedte volna, hogy hozzáérjek – vigyorgott büszkén.

– El sem hiszem, hogy megbocsátott azok után, hogy így kihasználtad – ingattam a fejem.

– Nem bocsátott meg teljesen. Miután kimentetek, még felpofozott, aztán közölte, hogy gondolkodni szeretne, de persze rögtön megcsókolt, úgyhogy talán csak kicsit kell majd tepernem nála.

– Mázlid van, hogy egyáltalán szóba áll veled.

Az út végéhez értünk, és a térdünkre támaszkodva pihegtünk.

– A tegnap éjszaka után kizártnak tartom, hogy ne jöjjön vissza hozzám – fújtatott Zayn.

– Ja, láttam. Szerencsétlen alig bírt járni – nevettem.

– Ő akarta úgy. Én felajánlottam neki a fordított szitut – vonta meg a vállát. – Amúgy meg nagyon kíméltem, csak hát első volt a drágának…

Liam és Brandon is beért bennünket, és ők is ott lihegtek mellettünk. Az utolsó szavakat még hallották.

– Egy hazugsággal vetted el a szüzességét. Szerintem még jó sokáig kell pitizned nála – jegyezte meg Liam.

– Akkor majd pitizek. Verseny hazáig! – lódult meg Zayn, mi meg a szemünket forgatva loholtunk utána.

Kidögölve értünk a házhoz. Én elterültem a füvön, és csak akkor keltem fel, amikor Brandon kihozott nekem egy palack vizet. Ők is letelepedtek mellém, és az akciót tervezgettük.

– Ha megszereztük a gyűrűt és a lóvét, utána mi lesz? – kérdezte Liam. – Hová tesszük? Mindenki megy haza, mintha mi sem történt volna?

– A lakásunkban nem lenne biztonságos tárolni. Sosem lehet tudni, képbe kerülünk-e Stylesnál – feleltem.

Igaz, nem sok esély volt arra, hogy ránk gyanakodjon, maximum Zaynre a gyűrű miatt, de mivel mást is elhozunk, ezért az csak mellékesnek fog tűnni a pénz mellett. Azonban én mégsem akartam semmivel sem kockáztatni. Egy ideig meg kell húznunk magunkat.

– Akkor vagy bérelnünk kell egy értékmegőrzőt vagy elhozzuk ide, és eldugjuk. Ezt a házat senki sem ismeri, és semmi köze Zaynhez – javasolta Brandon.

– Én a házra szavazok – mondta Zayn. – Itt bármikor hozzáférünk a lóvéhoz, ha gáz lenne, és le tudunk lécelni.

– Már-már túlóvatoskodjuk ezt az egészet, nem? – nézett ránk Liam.

– Nem – vágtam rá azonnal. – Inkább készüljünk fel mindenre, és akkor nem lehet baj. Zayn, neked is keresned kell valami melót egy rövid időre, hogy legyen álcád, és mi is visszamegyünk dolgozni.

– Ne már! Meddig? Utálom azt a helyet – nyűgösködött tovább Liam.

– Hidd el, én sem bírom a kutat, de muszáj. Feltűnő lenne, ha azonnal költekezni kezdenénk.

Csendben gondolkoztak a dolgon. Persze, hogy mindenkinek csábító volt a jobb élet. Nekem is, de nem cseszhettük el ilyesmivel a dolgot.

– Nekem van egy ötletem – szólalt meg Brandon, és mindannyian ránéztünk. – Beszéltetek arról a kajáldáról. Mi lenne, ha valaki kibérelne egy helyet? Ahhoz nem kell sok pénz, és nem lenne feltűnő, ahogy az sem, ha átmennétek oda dolgozni mindannyian. Utána mindenki azt gondolná, hogy abból van pénzetek.

– Ez zseniális ötlet! – csillant fel Zayn szeme. – Rögtön saját magunk urai lehetnénk.

– Imádom azt az okos fejed – húzta magához Liam Brandont, és egy cuppanós puszit nyomott a fiú homlokára.

– Louis? – néztek rám várakozóan.

– Ja, ez nem hülyeség – értettem egyet velük én is. – De akkor is tartani kell a mértékletességet.

– Az nem probléma – ugrott fel Liam. – Nos, jöhet a falmászás?

Senki sem lelkesedett a dologért, de feltápászkodtunk. Átvettük a cipőt, és vittük magunkkal a vékony kesztyűket is, amit direkt ehhez vásároltunk. A fal környéke már úgy nézett ki, mint azok a parkok, ahol szabadtérén lehet edzeni. Volt ott régi ajtókeret a húzódzkodáshoz, téglából kirakott szlalompálya, és még súlyzót is csináltunk egy vasrúdból, amivel a guggolásokat végeztük. Tényleg nagyon akartuk ezt az egészet, és senki sem lustálkodott. Igaz, rendesen küzdöttünk az izomlázzal, és az ilyen-olyan fájdalmakkal, de elviseltük.

Bemelegítéssel kezdtünk, és pár perc múlva úgy éreztem, tele vagyok energiával. Főleg, ha a csodás éjszakára és a Harryvel való közös életünkre gondoltam. Ugyanis abban már egészen biztos voltam, hogy rövid időn belül össze akarok költözni vele, mert minden perc kínszenvedés volt, amit távol töltött tőlem. A többieknek nem is szóltam, csak beálltam a fal elé, a kiindulási pontra. Felnéztem rá, és tudtam, hogy most sikerülni fog. Nekilódultam. A lépés tökéletesen jött ki. Elrugaszkodtam, két gyors lépés a masszív téglafalon, és elértem a tetejét. Mindkét kezemmel erősen kapaszkodtam. Megtámasztottam a lábam egy biztos ponton, és felhúztam magam. Éreztem, hogy kurvára fáj a karom, de sikerült átlendíteni a lábamat. Leültem keresztben a tetején, és diadalittas tekintettel néztem le a szájukat tátó barátaimra.

– Lehet utánam csinálni – nevettem felszabadultan.

– Bakker, ha neked sikerült, akkor nekünk is fog – vigyorgott Zayn. – Mássz le! Megpróbálom én is.

Hát, lemenni sem volt olyan egyszerű, mint gondoltam. Ahhoz túl magas volt, hogy csak úgy leugorjak róla, így kénytelen voltam ugyanúgy megkapaszkodni, és leengedni magam. Egy picit elrugaszkodtam a faltól, és leugrottam. Még így is térdre estem, és persze egy kisebb kődarabra, ami miatt tutira jól bekékül majd holnapra.

– Oké, akkor te jössz – dörzsöltem a fájós térdem, és leültem a fűbe.

Zayn nagyon koncentrált. Egész jó lendületet vett, elérte a tetejét, de nem bírta megtartani magát, ezért visszaesett, és seggre ült.

– Egy picit legyél gyorsabb, és már akkor ugorj, amikor az első lábad eléri a falat. Akkor magasabbra érsz, és jobban meg tudsz kapaszkodni – tanácsoltam neki.

Bólintott, és újra nekiveselkedett. Másodjára sem sikerült neki, de mindenáron meg akarta próbálni harmadjára is. A lendület és a sebesség ismét jó volt. Elérte a tetejét, és ott lógott.

– Támaszd meg a lábad, és húzd fel magad – álltam fel, és izgatottan néztem, vajon sikerül-e neki.

Zayn egy picit feljebb nyomta magát, és teljesen meg tudott kapaszkodni a fal túlsó szélén. Felhúzta magát, felállt a fal tetején, és befeszített, mint a testépítők.

– Na? Milyen vagyok? – pózolt kacagva.

– Menő, de inkább gyere le, mielőtt leesnél – nevettem.

Ő is úgy ereszkedett le, mint én, és átadta a helyet a másik két fiúnak. Úgy tűnt, a mi sikerünk rájuk is hatással volt, mert sokkal jobban teljesítettek, mint tegnap, de nekik nem sikerült feljutni a tetejére. Magyaráztuk nekik a technikát, és amíg pihentek, addig én is megpróbáltam újra, de a fájós térdem miatt nem sikerült.

– Neked pihenned kell, nehogy még jobban lesérülj – figyelmeztetett Zayn.

Igaza volt, úgyhogy nem erőltettem tovább a dolgot. Visszamentem a házba, hogy főzzek nekik valamit, ők pedig ott maradtak gyakorolni. Előtte letusoltam, és bekentem a zúzódásomat, valamint a csuklómat is befásliztam, mert azt is eléggé megviselte a művelet. Ettől függetlenül boldog voltam, mert már láttam, hogy sikerülhet, és egyáltalán nem vagyunk olyan bénák, mint első alkalommal, amikor tényleg beestünk Harryék ablakán.

A fiúk egészen késő délután jöttek vissza, és mindegyik hulla fáradt volt. Brandonnak és Liamnek továbbra sem sikerült, de Zayn szerint egyre ügyesebbek. Ő még kétszer fel tudott menni rá, de azt mondta, nagyon beállt a válla és a karja is fájt, úgyhogy nem erőltette tovább ő sem.

Miután lezuhanyoztak, én Zaynt láttam el, Liam és Brandon pedig egymás sérüléseit kezelték, és csak azután ültünk le kajálni. Abban maradtunk, hogy a holnap délelőttöt pihenéssel töltjük, illetve mi bemegyünk Zaynnel a városba megvenni, ami még hiányzik, és csak délután folytatjuk a gyakorlást. Nyolc óra körül már kezdtem aggódni, mert Harry nem jelentkezett. Igaz, nem ígérte, hogy eljönnek, de jólesett volna, ha legalább telefonál. Féltettem. Azok után, amit mesélt a gyerekkoráról, nem túl sok szeretet szorulhatott az apjába. Valószínűleg Harryvel sem bánna kesztyűs kézzel, ha lebukna.

Szokás szerint a tornácon ültünk Zaynnel, és dohányoztunk, amikor Brandon sietett ki hozzánk.

– Hívott Harry! Azt üzeni, megvan a felvétel, és hogy hétfőn mindenképpen meg kell, csináljuk.

– Miért? – ráncoltam a homlokom.

– Azt nem mondta, mert le kellett tennie, de holnap eljönnek – felelte Brandon.

Döbbenten néztünk egymásra Zaynnel.

– Addig már csak három napunk van – mondta.

Engem inkább a „kell" szó foglalkoztatott. Valami történt, és nem tudtam, mi az. A gyomrom máris görcsbe ugrott.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése