Facebook profilom

Facebook profilom
Kövess be!

2023. november 8., szerda

Végzetes alku - 13. fejezet


 

Louis

Iszonyatosan nehéz volt a tegnapi nap. Piszkosul szenvedtem, amiért ignorálnom kellett Harryt, de úgy éreztem, megéri. Láttam rajta, hogy még jobban összezavarodott, és kereste volna a társaságomat, de nekem közömbösséget kellett színlelnem. Azt is tudtam, hogy az irodájában várt rám, és kétszer is elindultam hozzá, de mindkétszer meggondoltam magam. Neki kellett kezdeményeznie.

A második napomon fél kettőre mentem be, és egyenesen az öltözőbe vettem az irányt. Lindának éppen csak, hogy odaköszöntem, nem kívántam társalogni vele. Még mindig nem bírtam a csajt.

Harry irodája be volt zárva, a kocsiját sem láttam a parkolóban. Máris hiányzott, de reméltem, ma már lépni fog valamit, mert ha nem, akkor nem biztos, hogy tovább fogom bírni.

Az öltözőben már ott volt Carl. Félmeztelenül állt a szekrénye előtt, és önkéntelenül is végigmértem kidolgozott felsőtestét. Carl meleg, vagy bi. Már az első szóváltásunk után kiszúrtam, ahogy azt is, hogy bejövök neki. Nekem ő nem az esetem. Túl domináns, nem csíptem az olyan srácokat, akik el vannak ájulva maguktól, mert tudják, hogy jól néznek ki. Egyébként rendes velem, úgyhogy egy rossz szavam sem lehet rá.

– Sikerült kipihenned a tegnapi napot? – érdeklődött.

– Egyáltalán nem volt fárasztó. – Kinyitottam a szekrényemet, és lekaptam a pólómat.

Éreztem a tekintetét magamon.

– Örülök, hogy veled kerültem össze – mondta, miközben ő is öltözködött. – Jól ki fogunk jönni egymással.

Burkolt célozgatás… Legalább nem nyomul túlságosan. Ez bőven elviselhető.

– Biztos vagyok benne – értettem egyet vele.

– Hatra jön egy kisebb csoport, úgyhogy több lesz a meló.

Becsukta a szekrényét, és megállt mellettem.

– Megoldjuk – néztem rá, hogy mit akar még.

– Tetszik a hozzáállásod. Nem ijedsz meg a munkától. – Megveregette a vállamat, és kiment.

Máris éreztem, hogy nem lesz baj a sráccal. Majd valamikor tisztázzuk a helyzetet, és utána jó haverok leszünk. Nem akartam a dolgok elé menni, nehogy megbántsam, de ha rám mozdul, akkor majd megdumáljuk.

Amikor kiléptem az ajtón, Harry éppen akkor sietett be. Ezúttal nem elegánsan öltözött, egyszerű fehér póló és fekete nadrág volt rajta, a haja pedig kiengedve, ahogy én szerettem. Imádtam azt a fura melegséget, ami minden alkalommal végigfutott rajtam, akármikor megláttam. Rám mosolygott, én pedig viszonoztam, de amúgy is fülig ért a szám, annyira örültem neki.

– Szia – köszönt, és megállt előttem. – Bejössz egy kicsit? – mutatott az irodára.

Hogyne mentem volna be. Imádkoztam, hogy amint beteszem a lábam, essen nekem úgy, mint azon a vasárnap délután.

Harry megállt az asztala előtt, és nekitámaszkodva engem figyelt.

– Milyen volt a tegnapi nap? – kérdezte.

Hát ennyit a szenvedélyes egymásnak esésről…

– Egész jó. Tetszik a munka, és Carl is rendes. Jól megleszünk – tájékoztattam.

A helyiség közepén álltam. Túl messze voltunk egymástól. Megint rá vártam, azonban úgy tűnt, ő sem szándékozik mozdulni. Hozzá volt szokva, hogy én kezdeményezek.

– Ennek örülök – felelte, majd furán mosolyogni kezdett. – Tudsz róla, hogy Zayn és Niall… pontosabban Zayn, Liam és Niall…

Ezzel most meglepett.

– Mi történt? Azt tudom, hogy Zayn elhívta vacsorázni, de azóta nem beszéltem velük.

– Egy kicsit összemelegedtek, és gondolhatod, utána Niall milyen műsort levágott nekem – kuncogott Harry aranyosan.

– Mondtam, hogy Zayn becserkészi – vontam meg a vállam. Rohadtul érdekelt, mi történt, de majd később kifaggatom Zaynt.

Végre Harry ellökte magát az asztaltól, és megállt előttem.

– És velünk mi a helyzet, Lou? Vége az egyezségnek?

Gyönyörű, zöld szemeivel a tekintetem fürkészte. A hangja olyan lágy volt, hogy a gyomrom megremegett tőle, és csak nehezen tudtam megszólalni.

– Miért lenne vége?

– Mert nem csinálsz semmit.

Milyen óvatosan fogalmazott.

– Megbeszéltük, hogy már megmutattam mindent. Vagy valami mást is akarsz? – vontam fel a szemöldököm.

Harry elpirult. Istenem! Mennyire imádom!

– Nem, dehogy – rázta a fejét hevesen. – Csak azt hittem, hogy már nem csináljuk tovább.

Ne már Harry! Ettől te sokkal bátrabb vagy! Már bizonyítottad.

– Bármikor ismételhetünk, ha úgy érzed… – dobtam fel neki a magas labdát.

Zavartan megköszörülte a torkát, és megnedvesítette az ajkait. Azt hittem, végre rászánja magát, és megcsókol. Jó nagyot tévedtem.

– Nem szükséges. Csak tisztázni akartam – felelte, majd elfordult, és leült az asztala mögé.

Ez a hideg zuhany nem igazán hiányzott. Szomorúan vettem tudomásul, hogy még mindig várnom kell.

– Oké, akkor megyek. Niall miatt pedig ne aggódj. Jó kezekben van – tettem még hozzá, és kisétáltam az irodájából.

Legszívesebben a falba öklöztem volna, annyira csalódott voltam, és türelmetlen is. Iszonyatosan hiányzott a közelsége. Ott volt egy karnyújtásnyira tőlem, mégsem érinthettem meg. Talán ezt a napot még átvészelem valahogy, de ha holnapra sem szedi össze magát, én döntöm le a kanapéra, és nem fog menekülni előlem.

– Jó, hogy jössz – dobta le a kötényét Carl, amint odaértem hozzá. – Tiéd a pálya. Leváltom Lindát kicsit.

– Miért? Hová megy? – kérdeztem meglepetten.

Carl bizalmasan közel hajolt.

– Be akarja cserkészni Harryt – súgta.

Mi a franc?

Linda felé kaptam a tekintetem. A lány épp egy kézi tükörben nézegette magát, és a sminkjét igazította.

– Munkaidőben? – dörmögtem, és legszívesebben hevesen tiltakoztam volna.

– Nincsenek még sokan. Hadd szórakozzanak – kacsintott rám Carl, és már ott sem volt.

Hadd szórakozzanak? A kurva életbe!

Idegesen figyeltem, ahogy a csaj vigyorogva adja át Carlnak a pultját, majd a tűsarkújában betipeg hátra. Meleg vagyok, de nem hülye. Én is láttam, hogy ez a csaj kibaszott jól néz ki, de azért reméltem, Harry kihajítja.

És mi van, ha mégsem?

Máris bántam, amiért kitaláltam ezt a hülye távolságtartást. A lelket is ki kellett volna csókolnom Harryből, hogy senki másra ne tudjon gondolni csak rám. Rettenetesen ideges lettem, és miközben kiszolgáltam a vendégeket, állandóan az órát lestem. Tíz perc után már rá akartam gyújtani, de egyedül voltam, így nem mehettem ki. Még arra is képes lettem volna, hogy csak úgy egyszerűen rárontsak Harryre, de még arra sem volt lehetőségem.

Mit csinálnak ennyi ideig? Nem lehet, hogy… Miért ne lehetne? Talán Harry Lindán vezeti le a feszültségét. Linda egy lány. Vele simán meg meri tenni. Megint az órára néztem. Tizenöt perc. Annyi idő alatt három csajt is meg lehet dugni, ha nagyon igyekszik az ember.

A büdös francba már!

Linda a tizenkilencedik percben lépett ki az ajtón. A haja és a ruhája rendezettnek látszott. Az inge nem feljebb volt gombolva? A jeleket kerestem, de így a távolból, semmi bizonyosságot nem tudtam megállapítani. Vigyorgott, de ő mindig azt csinálta, úgyhogy ez sem számított újdonságnak. Néhány szót váltott Carllal, majd a srác visszajött hozzám.

– Na, sikerült neki? – kérdeztem megjátszott könnyedséggel, de közben ki tudtam volna futni a világból.

– Nem árult el részleteket. Csak megjegyezte, hogy Harry szuper pasi, ami mondjuk eléggé árulkodó – vonogatta a szemöldökét, és én majdnem bevertem neki egyet, pedig semmi köze nem volt a dologhoz.

– Akkor majd kifaggatom Harryt – nevettem, mintha tényleg mulatságosnak találtam volna a dolgot, és máris azon agyaltam, hogy be fogok menni Harryhez, mert tudnom kell, mi történt.

Nem volt szükség rá, mert Harry megelőzött. Kijött az ajtón, és a sűrűn felé pislogó Lindát figyelmen kívül hagyva, egyenesen felénk tartott. Persze, hogy rajta is a nyomokat kerestem, de semmit sem vettem észre. Egy édes mosolyt küldött felém, ami miatt arra gondoltam, mindjárt átugrom a pultot, és az egyik biliárdasztalon teszem magamévá.

– El kell szaladnom valahová, de hatra visszajövök, mire a csoport érkezik, és beállok segíteni – közölte velünk.

Ne már! Most tényleg magyarázat nélkül itt hagy? Nem teheti ezt velem! Nekem tényleg tudnom kell, mi történt kettejük között!

– Oké, főnök! – hagyta jóvá Carl, és mire megszólalhattam volna, Harry már le is lépett.

A hülye gondolatok azonnal ott voltak a fejemben. Biztos hazamegy lezuhanyozni és átöltözni, ahogy azt általában szex után szokták az emberek. Soha nem voltam még ennyire féltékeny senkire, és meglehetősen idegesített a tudat, hogy ilyen nagyon belehabarodtam Harrybe. Vissza kell szereznem, mert ő már szinte az enyém volt, csak én hülye állat, kiengedtem a kezemből.

– Rágyújtok – szóltam oda Carlnak, aki csak bólintott, így kimentem a raktár mögötti, picike hátsó udvarra.

Hogy eltereljem a gondolataimat, felhívtam Zaynt.

– Mesélj, te ördög, mit csináltatok szegény Niall-lel?

Zayn lazán felnevetett.

– Semmit, csak megmutattuk neki, mit kaphat tőlünk.

– A mocskos részletek is érdekelnek – faggattam, és mélyet szívtam a cigiből, ami most kivételesen jólesett.

– Tényleg semmi extra, csak egy kis orális gyönyörben részesítettük a szépséget. Mondtam neked, hogy megszerzem – büszkélkedett.

– Akkor már értem, miért van kiborulva – nevettem. – Szegény, még nem tudja, hogy már nem menekülhet.

– Nem is engedném. Liam is odáig van érte, úgyhogy már kettőnk elől kellene menekülnie, de nem hiszem, hogy fog. Ma este meglátogatom, de csak egyedül. Meggyorsítom kicsit a dolgokat – kuncogott Zayn a telefonba.

– Irigyellek. Bárcsak én is ezt tehetném Harryvel – sóhajtottam.

– Gond van?

– Nem tudom. Hatra jön vissza, akkor kiderül. – Eldobtam a csikket a szemetes mellé.

– Majd említsd meg neki a foteleket. Bármikor jöhet értük, csak csörgessetek meg előtte. Ha pedig bármi másban tudok segíteni, rám számíthatsz – mondta.

– Tudom, kösz! Majd hívlak! – Mosolyogva nyomtam ki a telefont.

Zayn igazi jó barát, ahogy Liam is. Örültem, hogy ők vannak nekem, még akkor is, ha ilyen perverzek. De legalább kedvesen azok. Sosem erőszakoskodnak senkivel. Niall imádni fogja őket.

Hatig rohadt lassan peregtek a percek. Állandóan a bejáratot néztem, és mikor végre felbukkant Harry, nyomban elé siettem.

– Beszélni akarok veled – közöltem.

Nem öltözött át, ami némileg megnyugtatott.

– Még nem érkeztek meg? – nézett el mellettem, a vendégteret pásztázva.

– Még nem, úgyhogy szánj rám öt percet, kérlek!

– Mi van veled? Nem kell kérned – ráncolta a homlokát gyanakvóan.

– Basszus, Harry! Menjünk már!

Carlnak mutattam, hogy öt perc, és elindultunk Harry irodájába.

– Valami baj van? – kérdezte, amint beértünk.

– Mi volt Lindával? – Nem akartam vacakolni, ahhoz nem maradt elég időnk.

– Hogyhogy mi? Mi lett volna? Nem értelek – rázta a fejét.

Ennyi nekem elég volt. Magamhoz rántottam Harryt, és megcsókoltam. A fogunk összekoccant a hevességtől. Meglepődött, de szinte azonnal viszonozta, és amikor átkarolta a derekam, elolvadtam a karjaiban. Olyan nagyon finom volt, és annyira odaadó. Elképesztően szerelmes voltam belé. Nem akartam elszakadni az édes ajkaitól, csakis muszájból tettem. Zihálva néztünk egymásra.

– Ez mi volt? – járatta rajtam zavartan a tekintetét.

– Az, hogy kibaszottul hiányoztál már, bébi – húztam ismét magamhoz, de csak egy ölelésre.

Harry édesen felkuncogott.

– Te féltékeny vagy?

Megharaptam a nyakát, mire feljajdult.

– Ha neked lehet, nekem is.

– Hé, én nem voltam az! – tolt el magától.

– Ó, dehogy nem. És amúgy is azt kérted, amíg tart az egyezség, addig ne legyek mással, úgyhogy most én is ezt kérem tőled.

– Nem érdekel Linda, és egyelőre senki más sem. Örülök a szabadságomnak, és egyébként is… – Elharapta a mondat végét.

– Fejezd be a mondatot – szóltam rá.

– Nem tudom, mit akartam mondani – füllentette csillogó szemmel.

– Rosszul hazudsz! – forgattam a szemem, és még gyorsan loptam tőle egy utolsó csókot.

Nem tiltakozott, mint máskor, és nem kért számon, miért csinálom. Most már megnyugodtam.

– Menjünk, mielőtt Carlt megrohamoznák – fújtam ki megkönnyebbülten a levegőt.

– Lou – szólt utánam Harry.

– Igen?

Szépséges mosolyra húzódott a szája.

– Te is hiányoztál.

Megsemmisültem.

– Úgy értem, ez az egész – helyesbített gyorsan, de nekem már nem számított. Harry is érez irántam valamit. Ez most nyert bizonyosságot számomra.

– Gyere, dolgozz velem, életem – fogtam meg a kezét, de csak addig, amíg ki nem értünk.

Máris szárnyaltam. Harry egy pillanat alatt boldoggá tudott tenni engem, és ahogy az arcára néztem, talán ő is ugyanezt érezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése